logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۰۵۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

دولت آینده باید جهادی و پای کار باشد/ وعده‌های ۱۰۰ روزه و برجام مشکل مردم را حل نکرد

دولت-آینده-باید-جهادی-و-پای-کار-باشد-وعده‌های-۱۰۰-روزه-و-برجام-مشکل-مردم-را-حل-نکرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده باید جهادی و پای کار بوده و دارای راهکارهای اقتصادی برای حل مشکلات کشور باشد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات همواره مورد توجه بوده و در 42 سال گذشته مردم انقلابی ایران همواره در انتخابات برگزار شده شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران انقلاب و آینده خود را دوست داشته و در انتخابات علیرغم سختی‌ها و مشکلات نقش‌آفرینی می‌کنند، ادامه داد: مردم ایران در دفاع از نظام اسلامی در راهپیمایی و انتخابات نظام را تنها نگذاشته و سرنوشت خود را انتخاب می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: حاکمیت هم باید بستر برگزاری انتخابات پرشور را آماده کرده و با حضور کاندیداهای مختلف برنامه‌های مناظراتی برای کاندیداها برگزار شود تا مردم در جریان فعالیت‌های کاندیداها قرار گیرند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تجریه 40 ساله در زمینه برگزاری انتخابات، گفت: مردم تجربه لازم را برای شرکت در انتخابات داشته و با شعارها و سلایق جریان‌های مختف سیاسی آشنا هستند.

طاهری خاطرنشان کرد: نباید به وعده‌هایی همچون حل مشکلات کشور در صد روزه و اتکا به غرب بدون داشتن راهکار داخلی توجه کرد، چرا که جریان غربگرا با ارائه چنین شعارهایی هیچ موفقیتی کسب نکرد و مشکلات مردم هر روز بیشتر شد.

وی با بیان اینکه اتکای بیش از اندازه به برجام و آمریکا موجب افزایش هشت برابری قیمت دلار و تشکیل صف مرغ در کشور شد، ادامه داد: تفکر غربگرا حل مشکلات مردم و کشور را در دست کدخدا می‌دید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه شاخصه‌های اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، تصریح کرد: حزب الهی و انقلابی بودن باید از شرایط کاندیدای ریاست جمهوری باشد.

طاهری یادآور شد: با وجود اینکه کشور در شرایط تحریم قرار داشت و بیشترین تحریم نیز متوجه نیروهای نظامی شد اما دستاوردهای این حوزه به مراتب بیشتر از دولت و ایران خودرو بود که نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید درون زا و برون گرا به عنوان راه نجات مشکلات کشور بود، گفت: ضمن درون‌زایی باید از پتانسیل‌های بین‌المللی نیز به نفع مردم استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت آینده باید جهادی و پای کار بوده و دارای راهکارهای اقتصادی برای حل مشکلات کشور باشد.

طاهری با بیان اینکه مهم نیست که رئیس جمهور آینده دارای چه مدرک تحصیلی باشد، چرا که داشتن تیم راهبردی و عملیاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، افزود: مدیریت، پای کار بودن، جدی و پیگیر بودن مسائل از وزرا باید در دستور کار رئیس جمهور آینده باشد.

وی گفت: رئیس جمهور آینده باید عزم خود را برای حل مشکلات کشور جزم کرده و برنامه مناسبی برای حل مشکلات ارائه کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر