logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۰۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

بستری‌های کرونا در زنجان به ۵۹۶ نفر رسیده است/ روزانه تست ۱۲۰۰ نفر مثبت می‌شود

بستری‌های-کرونا-در-زنجان-به-۵۹۶-نفر-رسیده-است-روزانه-تست-۱۲۰۰-نفر-مثبت-می‌شود
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بستری‌های کرونا در زنجان به ۵۹۶ نفر رسیده است گفت: روزانه تست حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر مثبت می شود.

محمد‌رضا صائینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه در موج چهارم در مدت کمتر از دو هفته به پیک‌ بسترهای موج سوم رسیدیم اظهار کرد: در حالی که پیک بسترهایی موج سوم در مدت ۶ تا ۸ هفته بود.

وی با بیان اينکه موارد قطعی بستری‌ها چندین برابر افزایش يافته است تصریح کرد: وضعیت ناخوشایندی برای استان پیش‌بینی می‌شود که اگر  رعایت و جلوگیری نشود شاهد شرایط بدتری خواهیم بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان خبر داد و بیان کرد: روزانه در استان تست یک هزار و ۲۰۰ نفر مثبت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: روزانه ۲ هزار ۷۰۰ نفر در استان تست کرونا را انجام می‌دهند و در حال حاضر نیز ۵۹۶ نفر در استان زنجان بستری هستند.

صائینی با تاکید براینکه تنها راه کنترل شیوع کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است عنوان کرد: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنیم.

وی عنوان کرد: تعطیلی گروه‌های ۲،۳و ۴ باید به جد اعمال شود و گروه‌های یک که فعالیت می‌کنند باید به جد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اگر مشاهده شود مرکزی پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کند پلمب خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با تاکید براینکه در ایام عید شرایط به گونه‌‌ای بود که مردم کاملا کرونا را فراموش کرده بودند عنوان کرد: به عقیده بنده هنوز به موج مسافرت‌های عید نرسیدیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر