logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۰۵۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
با حضور عزیزی‌خادم؛

مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال زنجان برگزار می‌شود/ تلاش برای حضور مجازی خبرنگاران

مجمع-انتخابات-ریاست-هیات-فوتبال-زنجان-برگزار-می‌شود-تلاش-برای-حضور-مجازی-خبرنگاران
مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان، فردا (یکشنبه 22 فروردین) با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; آخرین مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان در آذرماه سال 1395 برگزار شده و در آذرماه سال گذشته، دوره 4 ساله ریاست فریدون اصفهانیان بر این کرسی به اتمام رسیده بود اما به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، آئین‌نامه فدراسیون فوتبال، متفاوت از سایر فدراسیون‌ها بوده و تا زمان برگزاری مجمع، رئیس قبلی در مسئولیت خود باقی می‌ماند و به همین دلیل با وجود به تاخیر افتادن زمان برگزاری مجمع انتخابات، سرپرست برای هیات فوتبال استان انتخاب و منصوب نشد تا زمان برگزاری مجمع فرا برسد.

مهدی ناصحی، دبیر هیات فوتبال استان زنجان در ماه‌های پایانی سال گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار کرده بود که به احتمال قوی، مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان تا قبل از پایان سال برگزار خواهد شد اما با وتجه به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در 10 اسفندماه این مجمع در استان برگزار نشد و به 22 فروردین امسال موکول شد.

 

*‌ صلاحیت 7 نفر از 9 کاندیدا تایید شد

در ابتدا 9 نفر، داوطلب ریاست هیات فوتبال استان زنجان شده بودند که پس از بررسی‌ها در نهایت، صلاحیت 7 نفر از این داوطلبان مورد تایید قرار گرفت و 2 نفر تایید نشدند که یکی از آن‌ها رئیس فعلی هیات فوتبال استان زنجان است که بیش از 12 سال است که بر این صندلی تکیه کرده است.

بر این اساس، صلاحیت شهرام اسکندری‌پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان‌محمدی، منصور حسنی‌کمال و جواد نوروزی مورد تایید قرار گرفته که یک نفر از بین آن‌ها که فردا و پس از برگزاری انتخابات، رای حداکثری از 21 عضو مجمع را به دست آورد به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال استان زنجان برگزیده خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان طی روزهای گذشته در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که مجمع انتخابات ریاست هیات‌های ووشو و فوتبال به دلیل شرایط قرمز کرونایی و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بدون حضور خبرنگاران و با حضور حداقل افراد برگزار خواهد شد که مجمع هیات ووشو در روز چهارشنبه هفته گذشته (18 فروردین) بدین‌گونه برگزار شد اما با توجه به حساسیت رقابت در هیات فوتبال و همچنین وسعت محل برگزاری مجمع (سالن همایش‌های روزبه) انتظار بر این بود که حضور خبرنگاران در این مجمع بلامانع باشد.

 

*‌ حضور خبرنگاران در مجمع انتخابات هیات فوتبال هنوز قطعی نشده است

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز (شنبه 21 فروردین) در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: حضور یا عدم حضور خبرنگاران جهت پوشش خبری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان هنوز قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که تمهیداتی بیندیشیم تا خبرنگاران بتوانند با حضور خود، خبر مجمع را پوشش دهند، گفت: این موضوع هنوز قطعی نشده اما در صورت قطعیت تا پایان وقت اداری امروز از طریق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

حمزه‌پور خاطرنشان کرد: احتمال دارد تمهیداتی اندیشیده شود تا خبرنگاران رسانه‌ها به صورت ویدئوکنفرانس در این مجمع حضور داشته باشند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به اینکه محل برگزاری مجمع، محیط وسیعی داشته و امکان حضور خبرنگاران وجود دارد، گفت: البته محل برگزاری مجمع، خیلی هم وسیع نیست و اگر تعداد زیادی در آنجا حضور داشته باشند، تجمع صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا الزامی است.

حمزه‌پور با بیان اینکه مجمع فردا با حضور عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در پی این هستیم که در صورت امکان، خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانسی حضور داشته باشند که قطعیت آن اعلام می‌شود.

وی افزود: از 7 نفر داوطلبی که صلاحیت آن‌ها برای تصدی ریاست هیات فوتبال استان زنجان مورد تایید فقرار گرفته تا این لحظه، هیچکدام انصراف نداده‌اند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر