logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۰۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی زنجان:

رونق صادرات کشاورزی استان زنجان با راه‌اندازی خطوط هوایی محقق می‌شود

رونق-صادرات-کشاورزی-استان-زنجان-با-راه‌اندازی-خطوط-هوایی-محقق-می‌شود
رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی زنجان با تاکید براینکه صادرات هوایی برای حوزه صنعت توجیه پذیر نیست گفت: رونق صادرات کشاورزی استان زنجان با راه اندازی خطوط هوایی محقق می‌شود.

مهدی رنگرونا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به ظرفیت‌های هوایی استان زنجان در حوزه صادرات اظهار کرد: در حوزه هوایی باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و از ظرفیت‌های سایر استانها باید در این حوزه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه می‌توان زنجان را به عنوان پایلوت صادرات هوایی محصولات انتخاب کرد تصریح کرد: صادرات خطوط هوایی برای حوزه کشاورزی می‌تواند بازخورد بسیار خوبی داشته باشد.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی زنجان گفت: رسیدن محصولات کشاورزی در کمترین زمان به دست مصرف کنندگان در خارج از کشور یکی از مزیت‌های اصلی صادرات حوزه هوایی است.

وی عنوان کرد: صادرات هوایی در حوزه صنعت بازخورد چندانی نمی‌تواند داشته باشد چون هزینه صادرات هوایی برای صادرکنندگان حوزه صنعت به صرفه نیست.

رنگرونا با بیان اینکه ظرفیتی که در حال حاضر در استان زنجان وجود دارد به نظر من برای خطوط هوایی توجیه‌پذیر نیست ادامه داد: افزایش صادرات محصولات کشاورزی از طریق خطوط هوایی امکانپذیر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: واردات دام زنده نیز از طریق ناوگان هوایی در استان می‌تواند اتفاق بیفتد و باید از ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف جهت راه اندازی خطوط صادرات هوایی استفاده شود.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی زنجان با تاکید براینکه راه اندازی خطوط هوایی در حوزه صادرات موجب افزایش تعاملات ما با کشورهای مختلف می‌شود ادامه داد: اعتقاد بنده این است که برای امکانات که در حوزه هوای داریم باید ظرفیت سازی کنیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر