logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۰۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه قنادان زنجان:

قنادان با مشکل کمبود شدید روغن مواجه هستند

قنادان-با-مشکل-کمبود-شدید-روغن-مواجه-هستند
رئیس اتحادیه قنادان زنجان با اشاره به اینکه قنادان با مشکل مواد اولیه روغن و شکر مواجه هستند گفت: کمبود مواد اولیه به ویژه روغن فعالیت قنادان را مختل کرده است.

رسول محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه قنادان در آستانه فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان با کمبود مواد اولیه مواجه هستند اظهار کرد: کمبود مواد اولیه فعالیت قنادان را تحت تاًثیر قرار داده است.

وی تصریح کرد: قنادان در گروه یک قرار گرفتند و محدودیتی برای فعالیت آنها در شرایط کرونا وجود دارد اما در حال حاضر چیزی که فعالیت قنادان را محدود کرده افزایش قیمت و کمبود مواد اولیه است.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه فروشان زنجان تاکید کرد: قیمت مواد اولیه به شدت افزایش یافته و این موضوع موجب بالا رفتن قیمت شیرینی شده که افزایش قیمت‌ها استقبال مردم را کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه تعیین قیمت زولبیا و بامیه بیان کرد: با افزایش قیمت مواد اولیه قیمت زولبیا و بامیه نیز افزایش می یابد.

محمدی با تاکید براینکه با وضعیت فعلی قیمت‌‌ مواد اولیه تعیین قیمت زولبیا و بامیه کیلویی ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان برای قنادان به صرفه خواهد بود ادامه داد: خود قنادان به هیچ عنوان راضی به افزایش قیمت‌ها نیستند چرا که با افزایش قیمت‌ها استقبال مردم به دلیل پایین بودن قدرت خرید کم می‌شود.

وی در خصوص نظارت بر طرز تهیه این شیرینی به لحاظ امور بهداشتی افزود: اداره بهداشت محیط و صنایع غذایی  و همچنین بازرسان اتحادیه در طول ماه مبارک رمضان به صورت مرتب نظارت دقیق بر طرز تهیه این شیرینی درقنادی‌های دارای پروانه کسب دارند و به محض مشاهده تخلف برخورد می‌کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر