logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۰۵۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

علی الماسی با کسب 12 رای، رئیس هیات ووشو استان زنجان شد

علی-الماسی-با-کسب-12-رای،-رئیس-هیات-ووشو-استان-زنجان-شد
مجمع انتخابات هیات ووشو استان زنجان، روز چهارشنبه (18 فروردین) با حضور امیر صدیقی (رئیس فدراسیون) برگزار شد و علی الماسی با کسب 12 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید هیات ووشو استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع انتخابات هیات ووشو استان زنجان گفت: کادر جدید هیات ووشو از تجربیات موفق مدیریت قبلی و برنامه‌های کاندیدای رقیب برای افزایش افتخارات این رشته ورزشی در استان، بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه استخدام قهرمانان ورزشی، قوانین خاصی دارد، اظهار داشت: در این چهارچوب، تمامی کسانی که شرایط احراز دارند به جز یک نفر با پیگیری اداره کل استخدام شده‌اند.

خلیلی خاطرنشان کرد: فرشته قربانی (قهرمان تیراندازی با کمان) علی‌رغم رایزنی‌های فراوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان با دستگاه‌های مختلف متاسفانه هنوز نتوانسته به استخدام درآید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در مورد استخدام فرشته قربانی از دستگاه‌های اجرایی بسیار گلایه‌مندیم، افزود: استخدام قهرمانان ورزشی، نوعی سهمیه برای آن‌ها بوده و از سهمیه استخدام دستگاه نیز کسر نخواهد کرد و انتظارات بر این است که همکاری در این راستا بیش از این باشد تا بتوانیم قهرمانان ورزشی را با این قبیل امتیازات، تشویق کرده و دلگرم کنیم.

وی با بیان اینکه استعدادیابی، مهمترین شاخص موفقیت در تمام هیات‌های ورزشی است، گفت: ووشو با توجه به افتخارات بی‌پایانی که تا به امروز داشته برای در صحنه ماندن و ابقای قطب بودن استان باید بیش از پیش به این مهم پرداخته و موفقیت‌های خود را با استعدادیابی و پرورش قهرمانان، افزایش دهد.

خلیلی افزود: آموزش مربیان و داوران نیز از عوامل تاثیرگذار در درخشیدن ورزش است و آموزش‌ها باید همگام با دنیا و به‌روز دنبال شوند.

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو نیز در این مجمع گفت: زنجان، قطب ووشو کشور بوده و انتظارات از این استان بالا است.

وی اظهار داشت: حتی در دوران شیوع ویروس کرونا نیز ورزش ووشو همواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعال بوده است.

صدیقی با بیان اینکه برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در آبان و آذرماه برگزار خواهد شد، آماده می‌شویم، خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها در شرایط جدید و ویژه کرونایی برای دانش‌افزایی بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش موج رسا؛ در پایان این مجمع، علی الماسی با ۱۲ رای از ۱۷ رای به عنوان رئیس جدید هیات ووشو انتخاب و از زحمات رامین موحدنیا (رئیس قبلی هایت) قدردانی شد همچنین محسن یوسفلو، دیگر کاندیدای ریاست هیات ووشو استان زنجان نیز 5 رای به دست آورد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر