logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۰۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

اثرات تحقق شعار سال باید بر سر سفره مردم دیده شود

اثرات-تحقق-شعار-سال-باید-بر-سر-سفره-مردم-دیده-شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» را تکلیف شرعی خود می‌دانیم تا مردم با برداشتن موانع، اثرات تحقق شعار سال جاری را بر سر سفره خود ببینند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شعار سال جاری، ادامه همان شعار و راهبرد جهش تولید در سال 99 با برنامه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در تعیین شعار سال 1400 به بخش دولتی است که باید در 2 بخش پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید وارد شوند.

فغفوری با بیان اینکه به دنبال این هستیم که کار در حوزه تولید، متفاوت‌تر باشد، گفت: مهمترین مشکلات حوزه تولید، احصا شده و این مشکلات و موانع تا هر اندازه عملیاتی شود، راهگشا خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌ها و وضعیت مطلوب کشور در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع و امنیت، اظهار داشت: در حوزه اقتصاد و معیشت نیز باید برای بهبود وضعیت جامعه تلاش کنیم چرا که مباحث اقتصادی، تنها راه نجات جامعه و تقویت نظام است.

وی با تاکید بر اینکه شعار، صرفاً نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب نیست، تصریح کرد: باید به شعار، باور داشته و آن را تکلیف شرعی خودمان بدانیم و برای برداشتن موانع تلاش کنیم.

فغفوری با بیان اینکه بخشی از جهش تولید مورد نظر رهبر انقلاب در سال گذشته محقق شد، خاطرنشان کرد: امسال شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» را تکلیف شرعی خود می‌دانیم تا مردم با برداشتن موانع، اثرات تحقق شعار سال جاری را بر سر سفره خود ببینند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر