logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۰۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان ارتش زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا:

50 درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان ارتش در اختیار بیماران کرونایی است

50-درصد-ظرفیت-تخت‌های-بیمارستان-ارتش-در-اختیار-بیماران-کرونایی-است
رئیس بیمارستان ارتش زنجان با اشاره به آمادگی کامل ارتش در خدمات رسانی به بیماران کرونایی در استان زنجان گفت: 50 درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان ارتش در اختیار بیماران کرونایی است.

شهباز زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 50 درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان ارتش در اختیار بیماران کرونایی قرار داده شده است اظهار کرد: با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی لازم جهت پذیرش بیماران کرونایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ارتش در موج‌های قبلی شیوع کرونا نیز همکاری زیادی با دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای مبارزه با کرونا داشت.

رئیس بیمارستان ارتش زنجان بیان کرد: دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز در این بیمارستان راه اندازی شده و عملیات بازسازی بیمارستان نیز به پایان رسیده بنابراین خدمات رسانی بهتری در این بیمارستان برای بیمارانی کرونایی ارائه می‌شود.

وی با تاکید براینکه تخت‌های آی‌سی‌یو این بیمارستان راه اندازه شده و سیستم اکسیژن اگر برقرار شود می‌توانیم پذیرش بیماران بدحال کرونایی را هم داشته باشیم ادامه داد: نسبت به پذیرش بیماران بد حالی که نیاز به آی‌سی‌یو ندارند تا تکمیل سیستم اکسیژن بخش آی‌سی‌یو اقدام می‌شود.

زارعی افزود: دو شرکت در تامین کپسول‌های اکسیژن در گذشته فعالیت داشتند که یکی از شرکت‌ها اعلام کرده در حال تعمیر خط تولید هستند که قرار است از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم تدابیر لازم برای تامین نیاز اکسیژن بیماران کرونایی اتخاذ شود و مشکلی در این زمینه در استان زنجان نداشته باشیم.

رئیس بیمارستان ارتش زنجان در ادامه با اشاره به اینکه راه اندازی بیمارستان صحرایی در شورای سلامت استان مطرح شده است افزود: اگر نیروهای مسلح بخواهند به این کار ورود داشته باشند باید کار به صورت یک دست و هماهنگ کامل انجام شود.//ع  

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر