logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۰۴۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مشکلی در تامین کپسول اکسیژن بیمارستانهای زنجان نداریم

مشکلی-در-تامین-کپسول-اکسیژن-بیمارستانهای-زنجان-نداریم
رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد مطرح شدن نگرانی کمبود کپسول‌های اکسیژن مراکز درمانی زنجان گفت: چهار واحد تولیدی در این زمینه فعالیت دارند که قرار شد نیاز استان به کپسول‌های اکسیژن را برطرف کنند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مطرح شدن کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر این نگرانی برطرف شده است.

وی با تاکید براینکه سازمان صمت استان مقابله با بیماری کرونا را در دستور کار خود قرار داده است تصریح کرد: با 4 واحد تولیدی که در زمینه تولید اکسیژن فعالیت دارند مذاکره شد تا اکسیژن لازم برای بیماران کرونایی را تامین کنند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه قرار شد این واحد‌ها با تمام ظرفیت خود فعالیت داشته باشند عنوان کرد: هر گونه مشکلی هم برای کار با ظرفیت تمام داشته باشند بررسی شده و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

وی با تاکید براینکه این واحدها هیچ مشکلی را مطرح نکردند و قول دادند با تمام ظرفیت در تولید اکسیژن بیماران کرونایی فعالیت داشته باشند افزود: در پیک‌های گذشته نیز این 4 واحد نیاز مراکز درمانی به اکسیژن را فراهم کرده بودند.

فغفوری با تاکید براینکه این واحدها در شرایط معمولی نیز نیاز برخی از مراکز درمانی استان‌های همجوار را تامین می‌کردند عنوان کرد: در حال حاضر در روند آغاز شیوع پیک چهارم هستیم و نسبت به تامین نیاز مراکز درمانی سایر استانها اقدام می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه اصناف اعلام شده و اگر صنفی رعایت نکند برابر قانون برخورد لازم انجام خواهد شد و برخورد با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند توسط مرکز بهداشت انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه به همه اصناف فعال در استان زنجان ابلاغ شده تا پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند ابراز کرد: نظارت بر حسن رعایت پروتکل‌های بهداشتی صنوف برعهده ستاد کرونا است اما سازمان صمت تذکرات لازم را به همه اصناف می‌دهد.

وی افزود: به همه اصناف توصیه شده تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی منجر به تعطیلی همه صنوف نشود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر