logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۰۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در گفت‌وگو با موج رسا:

اهداف انتخاباتی با ورود کلاب هاوس عیان شد/ دولت روحانی به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرد

اهداف-انتخاباتی-با-ورود-کلاب-هاوس-عیان-شد-دولت-روحانی-به-هیچ-یک-از-وعده‌هایش-عمل-نکرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: کلاب هاوس برای تاثیرگذاری در انتخابات 1400 انتخاب شده است تا انتخابات به سمت دیگری حرکت کند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: دو دیدگاه در خصوص شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که دیدگاه اول نسبت به شبکه‌های اجتماعی داخلی و دیدگاه دوم در خصوص شبکه‌هایی است که کنترل آنها در دست کشور نیست.

وی با بیان اینکه برای مقابله با هجمه‌های شبکه‌های خارجی باید افراد تاثیرگذار در آن شبکه‌‌ها حضور داشته و به شبهات پاسخ دهند، خاطرنشان کرد: باید در فضای کلاب هاوس نیز نیروهای متعهد و تاثیرگذار حضور داشته و  کارهای تاثیرگذار انجام دهند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: فضای کلاب هاوس به نظر می‌آید برای تاثیرگذاری در انتخابات 1400 انتخاب شده است چرا که ماهیت و نحوه فعالیت در آن این موضوع را تایید می‌کند.

طاهری تصریح کرد: در حال حاضر جلسات مجازی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد عده‌ای به دنبال تاثیرگذاری در انتخابات از طریق کشورهای دیگر هستند.

وی با بیان اینکه راه حل کوتاه مدت برای تاثیرگذاری در این شبکه حضور افراد تاثیرگذار و فکری است تا اهداف دشمنان خنثی شود، ادامه داد: نباید اجازه داد عده‌ای از این فضا برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده‌های دولت برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم نیز گفت: دولت در ابتدای فعالیت خود شعارهای بسیاری برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم داد که در انتهای فعالیتش به هیچ یک از این وعده‌ها جامه عمل نپوشاند.

طاهری با اشاره به اینکه وعده‌ها، امیدها و برنامه‌های دولت به دلیل اتکای بیش از حد به برجام به باد رفته است، افزود: تز و شعار دولت برای بهبود اقتصاد کشور برجام بود تا با آن مشکلات کشور را حل کند که در حال حاضروجود ندارد.

وی یادآور شد: دولت پس از عدم نتیجه‌گیری از برجام برنامه دیگری برای مذاکره دارد در حالی که این موضوع نیز امکان تحقق نداشته و بیشتر برنامه‌ها نمایشی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر