logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۰۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

12 فروردین نشان دهنده مردمی بودن نظام اسلامی است

12-فروردین-نشان-دهنده-مردمی-بودن-نظام-اسلامی-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نقطه مکمل و متمم روز 22 بهمن سال 1358، 12 فروردین است که نشان دهنده مردمی بودن و الهی بودن نظام است.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با گرامیداشت روز 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: 12 فروردین به عنوان یکی از یوم‌الله و اعیاد مردم ایران محسوب می‌شود که امسال با بهار معنوی و ماه شعبان مقارن شده است.

وی با بیان اینکه 12 فروردین نتیجه همه پرسی از مردم در سال 1358 است، افزود: این رفراندوم قانونی در طول تاریخی بی‌سابقه است که از 20 میلیون نفر شرکت‌کننده در این رای‌گیری، 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

این مسئول بیان داشت: این آری تغییر رژیم شاهنشاهی و طاغوتی به جمهوری اسلامی ایران بود که قانون اساسی آن از تصویب مردم گذشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 12 فروردین روز امامت امت، فتح و ظفر ملت ایران است، ادامه داد: این روز مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به نظام اسلامی رای مثبت داده و طاغوت 2500 ساله را به زباله دان تاریخ سپردند.

حجت‌الاسلام ناصر یادآور شد: دشمنان تلاش کردند در سال 57 نظام اسلامی به پیروزی نرسد اما این حضور مردم دشمن را از پای در آورد و نظام اسلامی رسمیت پیدا کرد.

وی گفت: 12 فروردین در کلام امام خمینی (ره) دو ویژگی عمده دارد که سالروز رسمیت حکومت مستضعفین بر مستکبرین بوده و سالروز تحقق وعده الهی و پیروزی جندالله است که به این دو دلیل باید این روز را گرامیداشته و به نسل امروز و آینده جامعه منتقل کنیم.

این مسئول تصریح کرد: نقطه مکمل و متمم روز 22 بهمن سال 1358، 12 فروردین است که نشان دهنده مردمی بودن و الهی بودن نظام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: اگر چه در برخی از دولت‌ها مردمی سالاری دینی کمرنگ شده است اما جمهوری اسلامی همانگونه که امام خمینی (ره) فرمود نه یک کلمه کم و نه یک کلمه اضافه است.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه مردم نظام اسلامی در طول 42 سال گذشته همواره قدر دان نظام اسلامی بوده‌اند، ادامه داد: با وجود سختی‌ها، گرفتاری‌ها و فتنه‌های دشمنان مردم استوار و پای کار بوده‌اند و در انتخابات 42 گذشته حضوری پرشوری داشته‌اند.

وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از بی‌کفایتی مدیران و انتشار ویروس کرونا مردم در صحنه حضور دارند و در 22 بهمن سال 99 این حضور را به نمایش گذاشتند که باید قدر دان این مردم بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر