logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۰۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان خبرداد

تعطیلی پارکها و بوستانهای شهر زنجان/ مردم در خانه بمانند

تعطیلی-پارکها-و-بوستانهای-شهر-زنجان-مردم-در-خانه-بمانند-
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از اعمال محدودیت شدید در بوستان‌های شهرداری زنجان برای روز ۱۳ فروردین خبرداد و گفت: هیچ گونه خدماتی در روز ۱۳ بدر برای مردم در پارکها و بوستان‌ها ارائه نمی‌شود.

محمد همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان پارکها و فضاهای سبز در روز ۱۳ بدر بسته خواهد شد اظهار کرد: هیچ گونه خدماتی در فضای سبز و پارکها برای مردم ارائه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل افزایش تعداد مبتلایان کرونا در سراسر کشور ستاد ملی کرونا نسبت به اعمال محدودیت اقدام کرده است تصریح کرد: این محدودیت‌ در شهر زنجان و در پارک‌های جنگلی و بوستان‌ها اعمال می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر زنجان بنرهایی جهت اطلاع رسانی از اعمال محدودیت در روز ۱۳ بدر نصب می‌شود ادامه داد: مردم بخاطر تضمین سلامتی خود و خانواده‌شان به تاکیدات ستاد کرونا استان توجه کرده و کرونا را جدی بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم زنجان همانند سال گذشته به تاکیدات ستاد ملی کرونا توجه کنند و به کمپین در خانه بمانیم بپیوندند.

همتیان ابراز کرد: در روز ۱۳ بدر پارکهای بزرگ اعم از پارک گلستان، پارک ارم و پارک ملت تعطیل خواهد بود.

وی از شهروندان زنجانی درخواست کرد روز طبعیت را در خانه‌هایشان بمانند و از حضور در اماکن عمومی پرهیز  کرده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی که سلامت آنها و جامعه را تضمین می‌کند، رعایت کنند./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر