logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۰۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

کارگزاریها آماده پاسخگویی به سهامداران هستند/ معامله 476 میلیون سهم در اسفندماه 99

کارگزاریها-آماده-پاسخگویی-به-سهامداران-هستند-معامله-476-میلیون-سهم-در-اسفندماه-99
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: خرید و فروش آنلاین سهام پس از یک هفته تعطیلات به مناسبت عید سعید نوروز از شنبه هفته جاری (7 فروردین‌ماه) آغاز شده است.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: معاملات سهام از شنبه هفته جاری (7 فروردین‌ماه) طبق روال عادی آغاز شده و کارگزاری‌های استان نیز فعال بوده و آماده پاسخگویی به مشتریان و سهامداران هستند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در اسفندماه سال 99 گفت: طی مدت مذکور 476 میلیون و 866 هزار و 609 سهم و حق تقدم سهام در منطقه زنجان، داد و ستد شده است.

وی اظهار داشت: مجموع ارزش معاملات سهام بورس منطقه زنجان در اسفندماه سال گذشته بیش از 4 هزار و 322 میلیارد و 418 میلیون و 148 هزار ریال بود.

نجفی خاطرنشان کرد: ارزش سهام خریداری‌شده طی مدت مذکور بیش از یک هزار 825 میلیارد و 712 میلیون و 40 هزار ریال بود.

وی افزود: ارزش سهام فروخته‌شده طی اسفندماه سال 99 نیز بیش از 2 هزار و 2 هزار و 496 میلیارد و 706 میلیون 108 هزار ریال بود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: این معاملات توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

وی افزود: 42 درصد معاملات آخرین ماه سال 99 به خرید و 58 درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: با عبور از تعطیلات ابتدایی سال، معاملات آنلاین سهام طبق روال عادی و در زمان خاص خود انجام می‌شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر