logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۰۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

محدودیت‌ تردد 13 فروردین در استان زنجان اعمال می‌شود

محدودیت‌-تردد-13-فروردین-در-استان-زنجان-اعمال-می‌شود
معاون راهداری کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به ادامه انتشار ویروس کرونا در کشور و استان، محدودیت‌های تردد برای 13 به در در استان زنجان اعمال می‌شود.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: انتشار ویروس کرونا موجب شده تا از تجمعات دوری شود و به همین دلیل ضروری است مردم در روز 13 به بدر از تردد در جاده‌های استان دوری کنند.

وی با بیان اینکه در صورت نارنجی بودن وضعیت استان زنجان محورهای تهم – چورزق محدودیت اعمال می‌شود، افزود: محدودیت‌های ترافیکی نیز در برخی محورها در صورت شلوغی اعمال می‌شود.

این مسئول گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برای 13 به در ضروری است مردم از تردد و اطراق در جاده‌ها جلوگیری کنند.

معاون راهداری کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای زنجان – تبریز و زنجان – تهران چشمگیر است.

یوسفی با اشاره به اینکه مردم استان در حال برگشت از سفرهای نوروزی هستند، گفت: این موضوع موجب ایجاد ترافیک در باند جنوبی محور زنجان – تهران شده است.

وی بیان داشت: میزان تردد در جاده‌های استان زنجان نیز نسبت به سال گذشته چشمگیر بوده است و بیش از 100 درصد در بیشتر محورها رشد داشته است اما برخی محورها دارای رشد نبوده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر