logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۰۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس مسائل مذهبی:

بهترین حمایت از امام زمان(عج) لبیک گویی به ولی‌فقیه است

بهترین-حمایت-از-امام-زمان(عج)-لبیک-گویی-به-ولی‌فقیه-است
کارشناس مسائل مذهبی گفت: بهترین حمایت و همراهی با امام زمان(عج) در این برهه از زمان شناخت، حمایت و لبیک گویی به مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: امسال شعبان در شعبان است چر که شروع و پایان آن با میلاد حضرت مهدی (عج) تقارن یافته است و ماه شعبانی که از روز جمعه آغاز شود، به فرج نزدیکتر است.

وی با بیان اینکه منتظر واقعی خود حضرت حجت است که انتظار فرجش را بیشتر از دیگران می‌کشد تا خداوند متعال اجازه حضور فیزیکی و کنار رفتن پرده‌های غیبت را بدهد، افزود: اما منتظران این امام همام نیز در جهان در طول 1400 سال گذشته همواره امیدوار به ظهور این حضرت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اما منتظر واقعی دارای ویژگی‌هایی همچون امید و صبر است، ادامه داد: اراده خداوند متعال بر حاکمیت مستضعفان بر روی زمین است که قطعا تحقق یافتنی است.

کارشناس مسائل مذهبی بیان داشت: انتظار فرج، امید را در دل شیعیان زنده نگه داشته است که زمانی فرد و کسی خواهد آمد که بلیه‌ها و مشکلات جامعه را برطرف می‌کند.

حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: امید به زندگی برای مقابله با مشکلات ضروری بوده و امید به فرج تحمل سختی‌ها و گرفتاری‌ها را آسان می‌کند.

وی با اشاره به فشارهای دشمنان به شیعیان و ایجاد ناملایمات و نا ثوابی‌ها، خاطرنشان کرد: طبق وعده الهی در زمان ظهور حضرت حجت این ناملایمات مرتفع می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: منتظر واقعی باید خود را با اندیشه، فکر و عمل حضرت مهدی (عج) مطابقت داده و ضمن و  شناخت حضرت احدیت و یکتا پرستی از ولی زمان خود اطلاعت کند.

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد:  امام زمان با انسان‌های نا اهل و ناصواب که در مقابل حقیقت قرار دارند مبارزه می‌کند که این افراد یا به جرگه اسلام می‌پیوندند یا تاوان خود را پس دهند.

حجت‌الاسلام بیگدلی برضرورت مقدمه سازی برای ظهور در دوران غیبت تاکید کرد و گفت: باید ظهور حضرت مهدی (عج) در وجود ما نهادینه شده باشد.

وی با بیان اینکه در زمان غیبت ولی‌فقیه امور جامعه را برعهده دارد، افزود: مومنین و مومنات در جهان اسلام و برون اسلام باید از دستورات ولی‌فقیه پیروی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در زمان غیبت امام عصر (عج) امام خمینی (ره) با قیام و نهضت انقلاب اسلامی که در سال 1341 آغاز و در سال 1357 به پیروزی رسید و 10 ساله انقلاب را مدیریت کرد، مسئله ولایت فقیه در جامعه را احیا کرد.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: پس از امام خمینی (ره) نیز مقام معظم رهبری این راه را ادامه دادند و در گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی نیز به این مسئله تاکید دارند که باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بود.

وی گفت: شناخت امام زمان(عج) منجر به شناخت خود و شناخت خود موجب انجام واجبات می‌شود و بر اساس روایتی هر کس امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: بهترین حمایت و همراهی با امام زمان(عج) در این برهه از زمان شناخت، حمایت و لبیک گویی به مقام معظم رهبری است.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: توجه به مسئله ظهور موجب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی شده و می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر