logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۰۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ در زنجان

اعمال-محدودیت‌های-شبانه-از-ساعت-۲۲-در-زنجان
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: هنوز آمار رسمی مبنی بر ورود استان زنجان به پیک چهارم انتشار ویروس کرونا ارائه نشده است.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اصرار داریم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شهروندان پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونای استان زنجان را به دقت رعایت کنند.

وی برضرورت پرهیز از تجمعات و دور همی‌ها در همه روزهای سال به ویژه ایام نوروز تاکید کرد و گفت: با توجه به قرار گیری در تعطیلات فروردین ماه، مردم از برگزاری تجمعات دوری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای کاهش میزان مبتلایان به کووید 19 باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا میزان فوتی‌ها نیز در استان کاهشی باشد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: هنوز آمار رسمی مبنی بر ورود استان زنجان به پیک چهارم انتشار ویروس کرونا ارائه نشده است اما همچنان انتظار داریم برای جلوگیری از این امر شهروندان در زمینه رعایت مسائل بهداشتی تلاش بیشتری انجام دهند.

مرادی با بیان اینکه از دیشب محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 22 شب اعمال می‌شود، افزود: افرادی که این محدودیت‌ها را نا دیده بگیرند جریمه می‌شوند.

وی برضرورت پرهیز از سفر در ایام نوروز از سوی شهروندان زنجانی تاکید کرد و گفت: نباید به افزایش بیماران کرونایی با رفتن به سفرهای غیرضروری افزود.

این مسئول تصریح کرد: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم آثار منفی داشته و موجب افزایش تعداد بیماران و ورودی‌های بیمارستان‌ها می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر