logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۰۳۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان:

حادثه رانندگی در استان زنجان ۹ مجروح برجای گذاشت

حادثه-رانندگی-در-استان-زنجان-۹-مجروح-برجای-گذاشت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اشاره به وقوع یک حادثه رانندگی در استان زنجان گفت: این حادثه در زنجان ۹ مجروح برجای گذاشت.

اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در استان زنجان اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو با پراید برخورد کرد.

وی با تاکید براینکه این حادثه ظهر امروز در اتوبان زنجان_ تبريز لاين شمالي و 5 کيلومتر مانده به پل سرچم رخ داد تصریح کرد: در این حادثه ۹ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با تاکید براینکه از مصدومان ۵ نفر خانم و يک نفر آقا و دو پسربچه بود ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات درماني لازم به بيمارستان موسوي منتقل شدند.

وی در ادامه با بیان اينکه یک بالگرد نیز برای امدادرسانی به یک بیمار قلبي اعزام شد افزود: این بیمار به درمانگاه حلب منتقل شد.

جعفری خاطر نشان کرد: بيمار اقاي 49 ساله با تشخيص مشکل قلبي پس از انجام اقدامات اوليه توسط کد اورژانس زميني حلب به  ايجرود و از آنجا توسط بالگرد اورژانس هوايي به بيمارستان آيت اله موسوي منتقل شد.

وی در ادامه با تاکید براینکه همچنان پایگاه‌های اورژانس استان زنجان در آمادگی کاملی قرار دارند ادامه داد: آمبولانس‌ها در محورهای استان مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی می‌کنند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر