logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۰۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

تحقق-شعار-سال-نیازمند-برنامه‌ریزی-جدی-است
نماینده ولی‌فقیه در استان برضرورت برنامه‌ریزی جدی برای رفع موانع تولید در کشور تاکید کرد و گفت: تحقق شعار سال نیازمند مانع زدایی از تولید است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با تبریک آغاز سال نو و نامگذاری سال جاری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: تولید و رونق آن مهمترین مسئله کشور است که باید از سوی آحاد مردم و مسئولان به این موضوع توجه شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای برجسته کردن ظرفیت‌های اقتصادی کشور سال گذشته را سال جهش تولید نامگذاری کردند، افزود: جهش تولید تنها کافی نبوده و باید آثار نامگذاری شعار سال در سفره مردم دیده شود که این امر نیازمند مانع‌زدایی است.

خطیب جمعه زنجان یادآور شد: مقام معظم رهبری در شعار سال بر رونق تولید تاکید داشته و خواستار این مسئله شدند که همه مسئولان برای مشکل‌زدایی در این زمینه تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضرورت برنامه‌ریزی جدی برای رفع موانع تولید در کشور تاکید کرد و گفت: برای این مسئله ضروری است جلوی واردات بی‌رویه گرفته شده و زمینه صادرات بیشتری فراهم شود.

آیت‌الله خاتمی شعا سال را نقشه راهی از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: ضروری است صاحبان فکر و قلم و اندیشه برای تحقق شعار سال تبیین کنند.

وی یادآور شد: در صورت محقق شدن رونق تولید و افزایش صادرات وضعیت مطلوبی در اقتصاد جامعه حاکم شده و اقتصاد رونق می‌گیرد.

خطیب جمعه زنجان شعار را نقشه راه، ریل گذاری، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای آینده اقتصادی جامعه عنوان کرد و افزود:  برای ساختن ایرانی آباد و آزاد باید همگان تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (ع) در نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: این ولی خداوند متعال حجت و ذخیره الهی است و با ظهورش زمینه قسط و عدل در جامعه فراهم می‌شود.

آیت‌الله خاتمی برضرورت آماده سازی زمینه ظهور امام زمان (عج) تاکید کرد و گفت: اصلاح باید از خود فرد آغاز شود تا به اصلاح جامعه بینجامد.

وی بیان داشت: انتظار به معنای قبول نکردن شرایط و وضوع موجود جامعه است و منتظر واقعی باید شرایط ظهور حضرت را فراهم کند.

خطیب جمعه زنجان گفت: 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در این روز رای آری به نظام اسلامی از سوی مردم کسب شد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: 12 فروردین به عنوان یوم‌الله و عید بزرگ مردم ایران اسلامی است که حرکت مردم ایران در این روز موجب سقوط نظام شاهنشاهی و استقرار جمهوری اسلامی شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر