logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۰۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

میزان ورودی بیمارستانهای زنجان در ایام نورورز تغییر معناداری نکرده است

میزان-ورودی-بیمارستانهای-زنجان-در-ایام-نورورز-تغییر-معناداری-نکرده-است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر سه شهرستان استان زنجان در وضعیت آبی انتشار بیماری کرونا قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها دارای وضعیت زرد هستند و شهرستان قرمز کرونایی نداریم.

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت سه شهرستان سلطانیه، ایجرود و ماهنشان آبی است.

وی با بیان اینکه مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد انتشار ویروس کرونا قرار دارند، بیان داشت: هنوز گزارشی از میزان کاهش یا افزایش رعایت پروتکل‌ها منتشر نشده است.

وی برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا از سوی مردم تاکید کرد و گفت: در ایام نوروز که میزان دید و بازدید افزایش می‌یابد رعایت دستورالعمل‌ها برای حفظ جان خود و دیگران ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی و ماسک نزدن موجب می‌شود تا افراد بیشتری درگیر بیماری کرونا شده و وضعیت نامطلوب شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در خصوص میزان ورودی بیماران به بیمارستان‌های استان زنجان در ایام نوروز، گفت: در میزان ورودی بیماران به بیمارستان‌های استان زنجان تفاوت معناداری مشاهده نمی‌شود.

صائینی تصریح کرد: با توجه به ادامه شرایط بیماری کرونا ضروری است مردم از سفرها و دید و بازدیدها خودداری کنند تا وضعیت استان در شرایط بدی قرار نگیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر