logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۰۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

مرغ گرم از فردا وارد بازار می‌شود

مرغ-گرم-از-فردا-وارد-بازار-می‌شود
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه رعایت قیمت تنظیم بازار مرغ الزامی است گفت: مرغ گرم از فردا وارد بازار می‌شود.

جواد تاراسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه تحویل مرغ به کشتارگاه‌ها با نظارت جهادکشاورزی انجام می‌شود اظهار کرد: بعد از آن توزیع مرغ در بازار توسط سازمان صمت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مرغداران توصیه می‌شود قیمت‌های اعلام شده تنظیم بازار را رعایت کنند تصریح کرد: انتظار داریم مرغداران همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه اگر هم مرغداری به قیمت اعتراضی داشته باشند باید از طریق مبادی قانونی وارد شوند عنوان کرد: مرغداران نهاده‌های دولتی را دریافت می‌کنند بنابراین موظف هستند قیمت تنظیم بازار را رعایت کنند و اگر هر یک از مرغداران بخواهد بازار را ملتهب کند قطعا با برخورد دستگا‌ههای نظارتی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اگر اصلاح قیمت از سوی تنظیم بازار اعلام نشود رعایت قیمت فعلی اجباری است ادامه داد: قرار است همه استانها قیمت تنظیم بازار مرغ را رعایت کنند.

تاراسی با تاکید بر اینکه اگر سایر استانها قیمت‌ها را رعایت نکنند رعایت قیمت تنظیم بازار کمی برای استان ما مشکل خواهد بود دامه داد: مرغداران نیز موظف هستند قیمت‌هارا رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه از امروز کشتارگاه‌ها فعال خواهند شد ابراز کرد: از فردا مرغ گرم وارد بازار می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع مرغ براساس نیاز بازار انجام خواهد بود بیان کرد: اگر مرغداری نسبت به ارائه مرغ به بازار خودداری کند به تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

وی با تاکید براینکه نیاز بازار استان زنجان به مرغ گرم روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن است افزود: به دلیل گرانی گوشت قرمز مصرف گوشت مرغ در بازار افزایش یافته که در این صورت مرغ منجمد نیز توزیع خواهد شد.

تاراسی با تاکید براینکه مشکلی در تامین مرغ در استان زنجان نداریم بیان کرد: ضوابطی که برای قطعه بندی و مرغ کامل تعریف شده در استان رعایت می‌شود و به این موضوع نظارت خواهد شد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر