logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۰۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان خبرداد

واگذاری ساخت درب باب‌الغیبه حرم امام عسکرین به هنرمندان زنجانی

واگذاری-ساخت-درب-باب‌الغیبه-حرم-امام-عسکرین-به-هنرمندان-زنجانی
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: ساخت درب باب الغیبه در سامرا به هنرمندان زنجانی واگذار شده است.

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس موافقت ستاد مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و بر اساس توانمندی زنجان در زمینه ساخت درب و ضریح حرم‌های مطهر ائمه معصومین (ع)، یکی از درب‌های اصلی امامین عسکریین توسط هنرمندان زنجانی ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت درب باب الغیبه در سامرا به هنرمندان زنجانی واگذار شده است، افزود: این درب با مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم ساخته می‌شود.

این مسئول بیان داشت: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به شماره حساب اعلام شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان نزد بانک ملی واریز کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین همشهریان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر ستاد در شهر زنجان و در شهرستان‌های تابعه کمک‌ها و نذورات خود را تحویل دهند.

بابایی با بیان اینکه زنجان استان معین کمک به توسعه حرم سامرا محسوب می شود، افزود: مردم استان همکاری مطلوبی در زمینه توسعه حرم ائمه معصومین (ع) تا کنون داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ستاد بازسازی عتبات عالیات نقش مهمی داشته است، افزود: به مناسبت عید نوروز و ماه شعبان نیز بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ایام نوروز نیز طرح زیارت نیابتی توسط خادمان و عوامل ایرانی حاضر در پروژه‌های بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر در عراق انجام شد که این برنامه کشوری بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر