logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۰۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در سطح کشور

راه‌اندازی-قرارگاه-نوروزی-پلیس-در-سطح-کشور
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در سطح کشور از جمله اهداف راه‌اندازی این قرارگاه را مدیریت جرم، مدیریت ترافیک و تامین نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز به ویژه اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در کشور برشمرد.

به گزارش موج رسا; سردار مهدی معصوم‌بیگی با حضور در قرارگاه امام رضا (ع) و نوروزی پلیس مازندران در جمع فرماندهان، مسؤولان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های با تبریک سال نو اظهار کرد: استان مازندران در همه ابعاد مدیریتی دارای کارنامه قابل قبولی دارد.

 
وی با اشاره به فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری، ویژه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که از سال ۱۳۹۴ احصاء شده،گفت: امروز این فرامین به عنوان یک سند بالا دستی و فرمان از آن بهره‌برداری می‌شود.
 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه برابر این سند و فرمان، حساسیت کار در حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها چندین برابر و بسیار بالاست،افزود: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری وقتی عملکرد کلانتری‎ها و پاسگاه‌ها به نیروهای مسلح و پیرو آن به نظام تعمیم داده می‌شود به این معناست که آبروی نظام در گرو عملکرد کلانتری‌ها و پاسگاه‌هاست.
 
معصوم‌بیگی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، راه‌اندازی این قرارگاه را مهم ارزیابی کرد و گفت: هدف، تحول در سریع‌ترین زمان و مدیریت یکپارچه با تشکیل کمیته‌های ۱۰ گانه از معاونان تخصصی ناجا است.
 
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،خاطر نشان کرد: تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و موفقیت آنان در ماموریت‌های محوله یعنی موفقیت نیروی انتظامی و  تضعیف آن یعنی ضعیف شدن کل مجموعه ناجا است.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در سطح کشور از جمله اهداف راه‌اندازی این قرارگاه را مدیریت جرم، مدیریت ترافیک و تامین نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز به ویژه اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در کشور برشمرد.
 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه در اجرای ماموریت‌های نوروزی پلیس، هر یک از دستگاه‌ها و همچنین مردم و مسؤولان باید سهم و نقش خود را ایفا کنند، افزود: بی‌شک تعامل و همکاری مردم و مسؤولان در برقراری نظم و امنیت مهم و اثرگذار است./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر