logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۰۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

نخستین توئیت تاریخ را یک ایرانی خرید

نخستین-توئیت-تاریخ-را-یک-ایرانی-خرید
جک دورسی مؤسس و مدیرعامل توئیتر نخستین توئیت تاریخ را که توسط خودش ارسال شده بود، به قیمتی بیش از ۲ میلیون و ۹۱۵ هزار دلار به یک ایرانی فروخت.

به گزارش موج رسا; به نقل از ورج، این توئیت که به ان اف تی معروف شده به سینا استوی فروخته شده که مدیر یک شرکت فعال در زمینه بلاک چین به نام بریج اوراکل است.

بازاریابی این توئیت به مدت بیش از دو هفته ادامه داشت و سرانجام جک دورسی اعلام کرد اولین توئیت خود را به قیمت حیرت‌انگیز ۲۹۱۵۸۳۵ دلار به فروش رسانده است. سینا استوی از زمان عرضه توئیت یادشده برای فروش در ۶ مارس خواستار خرید آن بود و قیمت اولیه ۲.۵ میلیون دلار را برای این کار پیشنهاد داده بود.

به دنبال ارائه پیشنهادات بهتری توسط رقبا، وی رقم پیشنهاد خود را بالاتر برد و سرانجام با پرداخت بیش از ۲.۹ میلیون دلار توئیت یادشده را خریداری کرد.

جک دورسی اولین توئیت توئیتر را که خود ارسال کرده بود به یک توکن دیجیتال مبدل کرده که در قالب یک بلاک چین اتریوم باقی خواهد ماند. این توئیت در تاریخ ۲۱ مارس سال ۲۰۰۶ ارسال شده بود و استوی پیشنهاد نهایی خود برای خرید آن را دوشنبه عصر ارائه کرده است.

دورسی مدعی شده که این مبلغ را به بیت کوین تبدیل کرده و آن را برای انجام امور خیریه در قاره آفریقا در اختیار یک سازمان غیرانتفاعی می‌گذارد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر