logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۰۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار طارم خبر داد

احتمال وقوع سیل در شهرستان طارم

احتمال-وقوع-سیل-در-شهرستان-طارم
فرماندار طارم با تاکید براینکه همه اعضای ستاد بحران شهرستان طارم در آمادگی کاملی قرار دارند گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی در طارم انجام شده است.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه جلسات هماهنگی برای تعطیلات عید با دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان تشکیل دادیم اظهار کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در آمادگی کامل قرار دارند.

وی باتاکید براینکه نگرانی ما از بارش‌های رگباری و جاری شدن احتمالی سیلاب‌ها است تصریح کرد: تمهیدات لازم در مناطقی که احتمال وقوع سیل وجود دارد اتخاذ شده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه شهرداریها و دهیاری‌ها اقدامات مقابله‌ای را انجام دادند بیان کرد: منابع طبیعی نیز با ایجاد سازه‌ها و سیل‌بندها اقدامات مقابله‌ای لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه لایروبی رودخانه‌های سیل خیز طارم نیز انجام شده و امیدواریم در بارش‌های امسال خسارتی ناشی از سیل نداشته باشیم بیان کرد: هشدارهای لازم برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان داده شده و همه دستگا‌های عضو این ستاد در آمادگی کاملی قرار دارند.

صفری با بیان اینکه به کشاورزان نیز هشدارهای مراقبتی از محصولات خودشان داده شده است ادامه داد: به بخشداریها نیز تاکید شده تا از اتراق مردم در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس اعلام گزارش هواشناسی از فردا شاهد بارش‌های باران در استان خواهیم بود ادامه داد: طارم نیز از نعمات باران بهره‌مند خواهد شد و با تمهیداتی که انجام شده امیدواریم از تاثیرات مثبت این نعمت الهی برخوردار باشیم.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: ستاد بحران استان جلسه‌ای خواهد داشت و در سطح شهرستان نیز جلسه‌‌ای به منظور تاکیدات دوباره به اعضای جلسه به منظور آمادگی برای بحران‌های احتمالی برگزار می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر