logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۰۳۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

شهید بختیاری فرزند استان زنجان بود/ شهدا تربیت یافتگان راه امام حسین(ع) هستند

شهید-بختیاری-فرزند-استان-زنجان-بود-شهدا-تربیت-یافتگان-راه-امام-حسین(ع)-هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهید مهدی بختیاری در سوریه به شهادت رسید که وی از اهالی استان زنجان است.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شهید مدافع حرم شهید مهدی بختیاری اهل روستای اوچ داش شهرستان ماهنشان بود که در تهران زندگی می‌کرد، این شهید گرانقدر در ماه شعبان در منطقه المیادین سوریه با نثار جان خود به عنوان رزمنده جبهه مقاومت شربت شیرین شهادت را نوشید.

وی با اشاره به اینکه شهدا تربیت یافتگان راه امام حسین (ع) هستند، ادامه داد: این شهید گرانقدر دارای 30 سال سن بود که با حضور در سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شهادت رسید.

این مسئول بیان داشت: این شهید گرانقدر بر اثر انفجار مین چشم‌ها و دو دست خود را از دست داده بود که به فیض شهادت نائل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: از این شهید یک فرزند دو ساله به یادگارمانده است که در قطعه 53 در کنار چهار شهید دیگر مدافع حرم به خاک سپرده شد.

کاظمی تصریح کرد: به مناسبت شهادت این شهید گرانقدر اسلام آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان پیام تسلیت صادر کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر