logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۰۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس استان زنجان خبر داد؛

آماده باش ۶۱ پایگاه اورژانس در استان زنجان

آماده-باش-۶۱-پایگاه-اورژانس-در-استان-زنجان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با به اینکه همه ۶۱ پایگاه اورژانس در استان زنجان در آماده باش کامل هستند گفت: آمبولانس‌ها در محورهای مواصلاتی زنجان هستند.

اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه در سطح استان زنجان آغاز شده است اظهار کرد: تا ۱۴ فروردین ماه این طرح اجرا خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در این مدت دستورات وزارت بهداشت اجرا و به مردم خدمات رسانی می‌شود تصریح کرد: در این ایام پایگاه‌های  اورژانس و بیمارستان‌ها به صورت کامل در وضعیت آماده باش هستند.

جعفری با بیان اینکه امور بهداشت به مراکز ارائه دهنده مواد غذایی و بهداشتی به صورت مستمر نظارت می کند ادامه داد: فعالیت تمامی مراکز براساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا است.

وی بیان کرد: اورژانس با ۶۱ پایگاه در استان زنجان در آماده باش کامل است و آمبولانس‌ها نیز در محورهای پرتردد استان زنجان مستقر شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی نیز در وضعیت آماده باش بوده و در مواقع نیاز امدادرسانی هوایی به بیماران در شرایط جوی مناسب انجام می‌شود./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر