logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۰۲۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

دولت جهادی و انقلابی می‌تواند شعار سال را تحقق بخشد/ روحیه مدیران روحیه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نیست

دولت-جهادی-و-انقلابی-می‌تواند-شعار-سال-را-تحقق-بخشد-روحیه-مدیران-روحیه-پشتیبانی-و-مانع-زدایی-از-تولید-نیست-
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دولت تازه نفس، جهادی و انقلابی که دارای مدیریت شجاعانه، دلسوزی و ریسک پذیر است می تواند شعار سال را تحقق بخشد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ارتباطات فراوانی با تولید کنندگان تاکنون داشته ام که همواره دو مسئله به عنوان دغدغه این قشر که شعار سال نیز که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد، مطرح شده است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه تولید کنندگان هیچ حمایتی از این قشر از سوی دولت نشده و مانع زدایی نمی‌شود، ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که نه تنها از تولید پشتیبانی نمی‌شود بلکه موانع فراوانی نیز پیش روی تولید کنندگان وجود دارد.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بورکراسی پیچیده و فلج کننده موجود در دستگاه‌های اداری یکی از موانع تولید محسوب می‌شود، افزود: روحیه مدیران نیز روحیه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نیست.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گاهی این عدم پشتیبانی‌ها و ایجاد موانع ناشی از مدیریت فشل، ترسو و عدم دلسوزی است که ریسک پذیر نبوده و ساختارهای اداری آن با مشکلات جدی مواجه است.

حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: برای اصلاح موضوع اول فرصت بزرگی در اختیار ملت ایران در انتخابات قرار گرفته است تا با انتخاب دولت تازه نفس، جهادی انقلابی که دارای  مدیریت شجاعانه، دلسوزی و ریسک پذیر است مشکل را حل کند.

وی با بیان اینکه با حضور مدیران شجاع از تولید پشتیبانی و حمایت شده و موانع از بین می‌رود، افزود:  این فرصت در اختیار ملت قرار گرفته است که امیدواریم مردم با انتخاب دولت با هر گرایش سیاسی اما جهادی و دلسوز به تولید کمک کنند.

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصلاح ساختارها و قوانین نیز توسط مجلس انجام می‌شود که مصوبات خوبی برای تسهیل از سوی مجلس تصویب شده و می‌شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت:  دولت آینده باید در زمینه ساختار موانعی که برای تولید وجود دارد را رفع کند.

حجت‌الاسلام شجاعی کثرت مجوزها را یکی از موانع تولید عنوان کرد و گفت: گشایش در مسیر تولید باید در مقام عمل ایجاد شود که امیدواریم دست اندرکاران به این موضوع توجه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر