logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۰۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان خبر داد؛

افزایش چشمگیر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان زنجان

افزایش-چشمگیر-تردد-خودروها-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به افزایش محدودیت‌های کرونایی در استان زنجان گفت: تیم‌های پلیس راه در همه محورهای استان زنجان مستقر شدند.

سرهنگ مهدی‌ مینا‌خانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه در دو روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر ترافیک در محورهای استان زنجان هستیم اظهار کرد: در حال حاضر کمی از حجم تردد در محورهای استان زنجان کاسته شده است.

وی تصریح کرد: همچنان تردد در محور استان زنجان بالاتر از روزهای عادی بوده و تردد در محورهای اصلی بیشتر از محورهای فرعی است.

جانشین پلیس راه استان زنجان از وقوع یک حادثه رانندگی در محور ارمغانخانه خبرداد و گفت: در این حادثه یک دستگاه سمند واژگون شده و یکی از سرنشینان آن در اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه در قالب طرح نوروزی نیز تیم‌های پلیس راه در محورهای استان زنجان مستقر شدند بیان کرد: تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در محورهای استان زنجان مستقر هستند.

میناخاتی ابراز کرد: برخورد با تخلفات حادثه ساز در اولویت قرار گرفته و با تخلفات بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.

میناخانی با تاکید براینکه توسط سامانه هوشمند همه تخلفات در محورهای استان زنجان رصد می‌شود ادامه داد: اگر راننده‌ای تخلف کند برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با تاکید براینکه در خصوص محدودیت‌های کرونایی نیز تا به امروز از طرف ستاد کرونا ابلاغیه‌ای نداشتیم افزود: در صورت دریافت هر گونه ابلاغیه نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ گونه محدودیت در تردد خودروها در محورهای استان زنجان اعمال نمی‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر