logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۰۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

جهش تولید نیازمند مانع‌زدایی است/ شعار سال باید مورد توجه دولت فعلی و آینده باشد

جهش-تولید-نیازمند-مانع‌زدایی-است-شعار-سال-باید-مورد-توجه-دولت-فعلی-و-آینده-باشد
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: وجود موانع موجب شده تا همه تلاش‌های انجام شده، به نتیجه نرسیده و ضروری است امسال با این رویکرد از تولید مانع‌زدایی شده و پشتیبانی و حمایت لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: عزت، اقتدار، استقلال و آزادی ملت ایران مرهون این است تحت توجهات حضرت ولی عصر (ع) بوده و با روحیه توحیدی قوی شود.

وی با بیان اینکه سالیان سال است راهبردهای مقام معظم رهبری همگی به سمت قوی شدن ایران اسلامی در نظر گرفته می‌شود، افزود: در سال‌های اخیر این قوی شدن با راهبرد فعالیت‌های اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری برای قوی شدن ایران در بعد اقتصادی همچون سایر ابعاد از جمله نظامی، علمی و موضوعات دیگر تعریف شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قوی‌تر شدن اقتصاد موجب توسعه سایر بخش‌ها شده و  از سرمایه‌های کشور به نحو مطلوبی استفاده می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در موضوع اقتدار و توان اقتصادی هر ساله موضوعی را مورد توجه قرار می‌دهند که بحث تولید به عنوان فعالیت محوری مورد توجه بوده و امسال نیز بر موضوع رفع موانع از جهش تولید در شعار سال تاکید شده است چرا که در صورت حمایت از تولید مشکل اشتغال کشور حل شده و توانمندی‌ها و سرمایه‌ها جهت پیدا کرده،  نقدینگی مهار شده و فعالیت‌های کاذب و مخرب اقتصادی کنار گذاشته می‌شود.

 حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه فساد اقتصادی، ثروت کشور را در مسیرهای انحرافی قرار داده و در جریان تولید مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، افزود: امسال انتظار داریم موضوع تولید و رفع موانع آن به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حرکتی که در سال 99 برای جهش تولید آغاز شد به دلیل عدم حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان موفقیت چندانی نداشت که امسال این موضوع مورد توجه قرار گرفته و باید جبران شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وجود موانع موجب شده تا همه تلاش‌های انجام شده، به نتیجه نرسیده و ضروری است امسال با این رویکرد از تولید مانع‌زدایی شده و پشتیبانی و حمایت لازم انجام شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در سال جدید دولت در آخرین ماه‌های خدمت خود، سهم بزرگی در تولید داشته و وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: امیدواریم دولت جدید نیز در زمینه تحقق شعار سال دقت کرده و از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیز توقع داریم برنامه‌های قوی و قابل اجرای خود را در حوزه شعار سال ارائه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر