logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۰۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

آمریکا در برابر مقاومت ملت ایران شکست خورده است

آمریکا-در-برابر-مقاومت-ملت-ایران-شکست-خورده-است
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه سال ۹۹ بزرگترین تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال شد گفت: آمریکا در برابر مقاومت ملت ایران شکست خورده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه امسال مردم استان زنجان و خیرین در مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند و تولیدکنندگان نیز در این صحنه حضور پررنگی داشتند اظهار کرد: مردم از زمان شیوع کرونا همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به حضور خوب خیرین در این عرصه در استان زنجان افزود: در مقابله با کرونا بسیج محلات و مساجد در حد توان خود برای مردم خدمت رسانی کردند.

امام جمعه زنجان به اجرای طرح مواسات همدلی که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای آن تاکید داشتند عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، بهزیستی و مراکز نیکوکاری، خیرین و سپاه پاسداران در این حوزه بسیار خوب عمل کردند.

وی افزود: در قالب جهش تولید نیز در سطح کشور اقدامات خوبی انجام و طرح‌های بزرگی در سطح کشور به بهره‌برداری رسید و اشتغالزایی بسیاری از جوانان نیز در استان با این حرکت تضمین شد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی کاملا ناجوانمردانه عمل می کند به طوری که راه رسیدن دارو و ماسک را در اوایل شیوع کرونا بر روی مردم ایران بست ادامه داد: برخلاف تصور دشمن دانشمندان کشورمان از جمله شهید فخری زاده وارد میدان شده و واکسن کرونا را ساختند و واکسنی که ضریب اطمینان آن بسیار بالا است.

وی با تاکید براینکه دشمن همان دشمن است و دشمنی خود را علیه ملت ایران فراموش نکرده است ابراز کرد: آمریکا سیاست خود را در برابر ایران تغییر نداده و در حال حاضر نیز به دنبال شیطنت خود علیه ایران است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه رئیس جمهور جدید آمریکا نیز سیاست این کشور را عمل می کند افزود: سال ۹۹ سال شکست آمریکا بود، آمریکایی که ثروتمندترین کشور دنیا بود، شاهد شکست‌های پی‌در‌پی این کشور بودیم و همه دنیا به دموکراسی پوچ این کشور پی بردند.

وی با تاکید براینکه ناتوانی این کشور در کنترل بیماری کرونا برای همه کشورها ثابت شد و در حال حاضر نیز کشته‌های زیادی را در اثر این بیماری دارند افزود: کشوری که ادعای قدرت میکرد اکنون در کنترل بیماری کرونا ناتوان است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه تحریم‌های سال ۹۹ شدیدترین تحریم علیه ملت ایران بود اما مردم صبورانه در برابر تحریم دشمنان ایستادند ادامه داد: آمریکا در عرصه بین‌المللی در برابر مقاومت ملت ایران شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مقاومت هزینه دارد و اما عقب نشینی هزینه بالایی دارد که نتیجه آن نیز ذلت و حقارت در برابر دشمنان است افزود: کشور ما در عرصه دفاع موشکی و تسلیحات نظامی به پیشرفت‌های بزرگی رسیده است.

امام جمعه زنجان باتاکید براینکه ایران در عرصه‌های نظامی مقتدرانه ایستاده است عنوان کرد: اقتدار کشورمان امسال برای همه کشورها ثابت شده و چندین رزمایش نیز برگزار شد که نماد اقتدار کشورمان است.

وی با تاکید براینکه در تولید ماسک و صنایع بهداشتی از جمله تولید واکسن افتخارات بزرگی را کسب کردیم افزود: امسال دارو که هیچ ماسک را هم از مردم ایران دریغ کردند.

آیت‌الله خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: با تحریم هایی که اعمال شده دشمن فکر میکرد که ایران توان مقابله با بیماری کرونا را نخواهد داشت اما برخلاف تصور دشمن، پزشکان ایرانی با اقتدار تمام واکسن کرونا را تولید کردند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر