logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۰۲۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان در گفت‌وگو با موج رسا؛

فعالیت نانوایی‌ها در تعطیلات نوروزی طبق روال عادی است

فعالیت-نانوایی‌ها-در-تعطیلات-نوروزی-طبق-روال-عادی-است
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌ها در تعطیلات نوروزی طبق روال عادی خواهد بود، گفت: فقط روز یک‌شنبه (اول فروردین) 50 درصد نانوایی‌ها تعطیل بوده و بقیه پخت نان خواهند داشت و هیچ نگرانی از بابت تامین آرد و نان وجود ندارد.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز تحویل سال (شنبه 30 اسفندماه) تمام نانوایی‌ها طبق برنامه عادی فعالیت خواهند کرد و فقط نانوایی‌هایی که تعطیلی هفتگی آن‌ها شنبه است، فردا را تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌ها در تعطیلات نوروزی طبق روال عادی خواهد بود، خاطرنشان کرد: فقط روز یک‌شنبه (اول فروردین) 50 درصد نانوایی‌ها تعطیل بوده و بقیه پخت نان خواهند داشت و هیچ نگرانی از بابت تامین آرد و نان وجود ندارد.

الماسی با اشاره به لحظه تحویل سال 1400 در ساعت 13:07 تصریح کرد: نانوایی‌هایی که روز شنبه اقدام به پخت نان خواهند کرد تا ساعت 12:30 تمام می‌کنند و این روال عادی است و در سایر روزها نیز معمولا سهمیه خود را تا ساعت 13 پخت می‌کردند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی از بابت تامین آرد و نان در استان وجود ندارد، گفت: فعالیت تمام نانوایی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی طبق روال عادی بوده و هر کدام از واحدهای نانوایی نیز در تعطیلی معین هفتگی خود، تعطیل خواهند بود.

وی اظهار داشت: حتی نانوایی‌های 2 شیفته نیز طبق روال روزهای عادی در ایام تعطیلات به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

الماسی با بیان اینکه شهروندان نگران تامین نان مورد نیاز خود در روزهای تعطیل نباشند، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نه تنها کمبود آرد و نان نداریم بلکه آمادگی کامل برای تامین مازاد مورد نیاز هم داریم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر