logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۰۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا؛

بازگشایی اماکن تاریخی زنجان تابع مصوبات ستاد کرونا است

بازگشایی-اماکن-تاریخی-زنجان-تابع-مصوبات-ستاد-کرونا-است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت:بازگشایی و بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی استان زنجان تابع مصوبات ستاد کرونا است.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در ایام نوروز همه تاسیسات گردشگری در استان زنجان باز بوده و زمان بازگشایی در همه شهرهای استان تابع مصوبات ستاد کرونای استان است.

وی با بیان اینکه هر ابلاغی که از سوی ستاد کرونای استان زنجان ارائه شود، تابع آن هستیم، گفت: با توجه به شرایط امروز فعلا تاسیسات و محوطه‌های گردشگری استان زنجان باز است.

این مسئول بیان داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمهیدات لازم در استان برای بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی انجام شده است و نظارت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ادامه داد: یک موزه در شهرستان ابهر، موزه‌های شهرستان زنجان، سلطانیه و خدابنده در ایام نوروز باز است.

ارجمند با بیان اینکه استقبال از اماکن و موزه‌های تاریخی استان زنجان در چند روز گذشته تقریبا صفر است، خاطرنشان کرد: مردم نیز به دلیل وجود بیماری کرونا، شرایط را رعایت می‌کنند و ما هیچ تبلیغی برای سفر نداریم.

وی بیان داشت: همه اماکن و تاسیسات گردشگری و محوطه‌های تاریخی استان زیر نظر میراث فرهنگی  زنجان فردا تعطیل هستنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر