logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۰۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

نتیجه قرعه کشی ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی اعلام شد

نتیجه-قرعه-کشی-۲-هزار-و-۱۰۰-نفر-از-متقاضیان-مسکن-ملی-اعلام-شد
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به قرعه کشی بخشی از متقاضیان مسکن ملی در زنجان گفت: نتیجه قرعه کشی ۲ هزار و ۱۰۰ نفر متقاضیان مسکن ملی اعلام شد.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مشکل زمین  بخشی از ثبت نام کنندگان مسکن ملی اظهار کرد: با پیگیری‌های جدی نسبت به تامین زمین بخشی از ثبت نام کنندگان اقدام شد.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز در ضلع شمالغربی شهرک الهیه در نظر گرفته شده است عنوان کرد: این زمین بالای ۷۰ هکتار است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به نتیجه قره کشی بخشی از مرحله دوم مسکن ملی ابراز کرد: تعداد افرادی که در قرعه کشی حضور داشتند بالای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بودند و نتیجه قرعه کشی نیز به متقاضیان اعلام شد.

وی در ادامه با اشاره به نتیجه مسکن خبرنگاران استان زنجان عنوان کرد: استعلام و بررسی اولیه مسکن خبرنگاران انجام شده و نتیجه استعلامات به تهران ارسال خواهد شد تا اسامی متقاضیان خبرنگار وارد سامانه طرح اقدامی ملی مسکن شود.

شاهین‌فر عنوان کرد: بعد از وارد شدن اسامی خبرنگاران به سامانه طرح ملی مسکن اقدامات بعدی بلافاصله در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در مورد مشکل آپارتمان‌های تعاونی علوم پزشکی زنجان افزود: این تعاونی‌ مستقیما زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید براینکه این مشکل در شورای مسکن استان نیز مطرح شد ادامه داد: قرار شده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مشکل را پیگیری کند و در حاضر نیز از جزئیات آن اطلاعی ندارم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر