logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۰۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

سوء مدیریت موجب گرانی و تشکیل صف خرید کالا در کشور شده است

سوء-مدیریت-موجب-گرانی-و-تشکیل-صف-خرید-کالا-در-کشور-شده-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سوء مدیریت‌های به وجود آمده از سوی سازمان‌های مختلف به ویژه رئیس جمهور موجب گرانی و تشکیل صف در کشور شده است.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: عوامل متعددی در گرانی برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله مرغ، روغن و تخم مرغ وجود دارد.

وی با بیان اینکه سوء مدیریت و عدم شفافیت و جامع کار نکردن سامانه‌های نظارتی موجب گرانی در جامعه شده است، افزود: اختصاص ارز 4 هزار و 200 تومانی به کالاهای اساسی از جمله نهاده‌های دام و طیور و شیر نیز در گرانی‌ها بی‌تاثیر نیست.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تامین نهاده‌ها با ارز 4 هزار و 200 موجب دو نرخی شدن قیمت کالاها شده است، بدون اینکه چیزی در جیب مردم برود.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: این دوگانگی در قیمت موجب ایجاد صف و عدم تکریم مردم شده است که در پیگیری‌های انجام شده از وزاری دولت بخش مهمی از آن به شخص رئیس جمهور بر می‌گردد که نمی‌تواند اجزای مختلف را با هم هماهنگ کند.

طاهری با بیان اینکه جهاد کشاورزی با این عنوان که تا کشتارگاه در دست این سازمان است و وزارت صمت با این عنوان که فقط توزیع در دست من است، به این سوء مدیریت دامن می‌زنند، افزود: در حالی چنین وضعیتی ایجاد شده است که هرکدام از این سازمان‌ها معتقدند کار خود را خوب انجام می‌دهند در حالی که کلیت کار درست نیست.

طاهری با بیان اینکه از چند ماه گذشته هشدارهای لازم به سازمان‌های مربوطه داده شده است، بیان داشت:  وقتی نهاده ها در تولید با ارز 4 هزار و 200 در اختیار قرار می‌گیرد نمی‌توان مدیریت خوبی داشت.

وی بیان داشت: مشکلات به وجود آمده قابل حل است و باید ضعف‌ها با مدیریت صحیح اصلاح شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر