logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۰۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بحران استان زنجان خبر داد؛

دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارند

دستگاه-های-عضو-ستاد-مدیریت-بحران-در-آمادگی-کامل-قرار-دارند
مدیرکل بحران استان زنجان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بحران‌های احتمالی انجام شده است گفت: در ایام عید دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل هستند.

صفی‌اله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به در پیش بودن عید نوروز اظهار کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی انجام شده است.

وی با تاکید براینکه به دستگاه‌های متولی مقابله با بحران اطلاع داده شده در آمادگی کامل قرار داشته باشند ادامه داد: دستگاه‌های متولی برای مقابله با بحران‌های احتمالی اعم از سیل، زلزله در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرکل بحران استان زنجان با بیان اینکه نیروهای راهداری نیز در آمادگی کامل هستند عنوان کرد: آب منطقه‌ای زنجان نیز لایروبی رودخانه‌ها را برای جلوگیری از خطرات احتمالی سیل در مناطق مختلف استان زنجان در دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: شهرداران و دهیاران نیز اقدامات لازم برای مقابله با بحران احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند و امیدواریم سال آینده نیز سالی بدون خطر داشته باشیم.

کرامتی با تاکید براینکه راهداریها نسبت به پاکسازی دهانه پل‌ها اقدام کرده است عنوان کرد: اقداماتی که به شهرداری‌ها محول شده در داخل شهرها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته قسمت هایی از حریم رودخانه ها توسط برخی از شهروندان و کشاورزان در سطح استان زنجان مورد تصرف قرار گرفته بود گفت: شرکت آب منطقه ای و امور آب شهرستان‌ها پیگیری‌های لازم را جهت رفع تصرف انجام داده و اکثر این حریم ها آزاد سازی شدند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر