logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۰۱۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون سالمندان ساکن در مراکز بهزیستی زنجان

آغاز-واکسیناسیون-سالمندان-ساکن-در-مراکز-بهزیستی-زنجان
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آغاز مرحله اول واکسیناسیون کووید ۱۹ سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان زنجان و مراقبین آن‌ها خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، محمد محمدی گفت: طبق هماهنگی‌های سازمان بهزیستی کشور و وزارت بهداشت 154 نفر از سالمندان ساکن در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی، دوز اول واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: 2 مرکز شبانه‌روزی مراقبتی و توانبخشی سالمندان مرد و زن در زنجان و هیدج فعال است که در پاییز سال جاری 975 نفر جهت ایمنی ویروس آنفلوآنزا واکسینه شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: دریافت‌کنندگان واکسن پیشگیری از کووید 19 به صورت متناوب مورد بررسی قرار می‌گیرند و در ماه اول به صورت هفتگی، چک می‌شوند که هرگونه عارضه‌ای در آن‌ها مورد توجه و اقدام پزشکی لازم قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اعلام این خبر که سالمندان 2 دوز واکسن با فاصله 28 روز دریافت می‌کنند، افزود: خوشبختانه  بهزیستی استان زنجان در مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و ۱۰۰ نفر از افراد تحت پوشش مراکز شبانه‌روزی سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولین ذهنی، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه تحت نظارت بهزیستی موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر