logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۰۱۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان به موج رسا خبر داد؛

آغاز توزیع 34 تن گوشت قرمز یخ زده در بازار زنجان

آغاز-توزیع-34-تن-گوشت-قرمز-یخ-زده-در-بازار-زنجان
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان از آغاز توزیع گوشت قرمز یخ زده در بازار زنجان خبرداد و گفت: گوشت قرمز یخ زده تنظیم بازار با قیمت 80 هزار تومان توزیع می‌شود.

قاسم معینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 34 تن گوشت قرمز یخ زده در استان زنجان توزیع می‌شود اظهار کرد: گوشت قرمز سردست با قیمت 77 هزار تومان به مباشرین تحویل داده خواهد شد.

وی با تاکید براینکه گوشت قرمز با قیمت 80 هزار تومان در بین مردم توزیع می‌شود تصریح کرد: توزیع گوشت قرمز از امروز در سطح استان زنجان آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان با تاکید براینکه گوشت قرمز در بین شهرستان‌ها سهمیه‌بندی شده است عنوان کرد: با تدابیری که اندیشیده شده در استان کمبودی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مرغ منجمد نیز در بازار استان زنجان توزیع می‌شود و در توزیع مرغ منجمد نیز هیچ مشکلی وجود ندارد تاکید کرد: با تدابیری که اتخاذ شده مشکلی در روند توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد در سطح استان زنجان نخواهیم داشت.

معینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 130 تن مرغ منجمد برای شب عید تخصیص داده شده و در بین مباشرین توزیع می‌شود.

وی گفت: مرغ منجمد با قیمت 15 هزار و 500 تومان در بازار توزیع می‌شود و نیاز بخشی از بازار را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان در پایان یادآور شد: به هر اندازه گوشت قرمز توسط کارگروه تنظیم بازار کشوری برش داده شده در سطح استان زنجان توزیع می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر