logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۰۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
رئیس هیات کُشتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

استاندار زنجان به هیچ یک از قول‌هایش به کُشتی استان عمل نکرده است

استاندار-زنجان-به-هیچ-یک-از-قول‌هایش-به-کُشتی-استان-عمل-نکرده-است
رئیس هیات کُشتی استان زنجان با اشاره به سفر رئیس این فدراسیون در آبان‌ماه سال جاری به زنجان گفت: با گذشت حدود 4 ماه از این سفر متاسفانه غیر از مصطفی طاهری (نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی)، هیچکدام از مسئولان استان به وعده‌های خود در این زمینه عمل نکردند.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جهت دیدار و گفت‌وگو با مسئولان در راستای حمایت از کشتی استان زنجان از رئیس فدراسیون کُشتی جهت سفر به استان زنجان دعوت شد که ایشان اواخر آبان‌ماه به زنجان سفر کردند.

وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون در این سفر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و شهردار زنجان و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد، افزود: با گذشت حدود 4 ماه از این سفر متاسفانه غیر از آقای مصطفی طاهری (نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی)، هیچکدام از مسئولان استان به وعده‌های خود در این زمینه عمل نکردند.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به دیدار رئیس فدراسیون با استاندار زنجان گفت: نماینده عالی دولت در استان در این دیدار جهت کمک و حمایت، درخواست طرح توسعه کشتی استان را کرد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در کمتر از 10 روز، آماده و به استانداری ارائه شد، اظهار داشت: در این رابطه مقرر شد نامه‌ای به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زده شود اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی انجام نشده و ریالی از سوی استانداری به هیات کشتی استان زنجان تزریق نشده است.

محمدی با تاکید بر اینکه علی‌رغم وعده‌ها حتی یک ریال از سوی استانداری به هیات کُشتی استان زنجان کمک نشده است، خاطرنشان کرد: در خصوص اشتغال میثم نصیری (قهرمان ارزنده کشتی زنجان) نیز درخواستی به استاندار زنجان ارائه شد که علی‌رغم قول‌های استاندار متاسفانه هیچ اقدامی تا این لحظه انجام نشده است.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به دیدار رئیس فدراسیون با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آیت‌اله خاتمی پس از این دیدار گفتند که چطور می‌توانم به هیات کشتی کمک کنم که قرار شد نامه‌ای به یکی از واحدهای تولیدی بزرگ استان بزنیم و ایشان هم نامه ما را تایید کنند تا واحد مذکور از تیم کشتی زنجان که در مسابقات لیگ برتر حاضر بود، حمایت کند.

وی با بیان اینکه نامه مذکور نیز بلافاصله آماده و تنظیم شد، اظهار داشت: متاسفانه با گذشت بیش از 3 ماه و علی‌رغم پیگیری‌های فراوان هنوز هیچ خبری نشده است.

محمدی در خصوص نتایج دیدار رئیس فدراسیون کشتی با شهردار زنجان خاطرنشان کرد: دفتر هیات کشتی استان زنجان نامناسب بوده و از هیات قبلی مانده است که شهردار زنجان در این دیدار، قول تجهیز و بازسازی دفتر هیات تا پایان سال جاری را دادند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم پیگیری‌های مکرر اصلاً شهرداری در این فاز قرار ندارد، تصریح کرد: علی‌رغم قولی که داده بودند متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

محمدی با بیان اینکه درخواستی در خصوص اشتغال میثم نصیری به شهردار زنجان ارائه شده بود، افزود: متاسفانه در این رابطه نیز هیچ اقدامی از سوی شهرداری زنجان برای قهرمان ارزنده و افتخار استان انجام نشده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های فراوان طی این مدت یادآور شد: بارها از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و شهردار زنجان پیگیری‌های لازم صورت گرفته اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشده و دستاورد پیگیری‌ها هیچ بوده است.

 

*‌ فقط نماینده زنجان و طارم به قول خود عمل کرد

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه فقط آقای مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم به قول خود عمل کرد، گفت: رئیس فدراسیون کشتی، دیداری با ایشان داشتند که آقای طاهری، قول تامین و آماده کردن 2 تخته تشک برای هیات کشتی شهرستان‌های زنجان و طارم را دادند.

وی با بیان اینکه مقدمات تحویل تشک‌ها به هیات کشتی شهرستان‌های زنجان و طارم فراهم شده است، خاطرنشان کرد: این تشک‌ها تا قبل از آغاز سال نو تحویل خواهد شد که جای قدردانی فراوان از پیگیری و عمل به وعده‌های نماینده مجلس دارد.

محمدی با بیان اینکه آقای طاهری، کمک زیادی به هیات کشتی استان زنجان کردند، ابراز کرد: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس، کار خود را تازه آغاز کرده و محدودیت‌هایی هم دارند، انتظار این حد کمک و حمایت از یشان را نداشتیم اما لطف ایشان شامل حال کشتی این استان شد.

 

*‌ همه استان‌ها به ورزش اول کشور کمک می کنند اما این امکان در زنجان فراهم نیست!

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به سفر رئیس فدراسیون به سایر استان‌ها گفت: در استان‌ها دیگر، شهرداری اقدام به ساخت و تجهیز خانه کشتی و مساعدت مالی به این رشته ورزشی می‌کند اما متاسفانه دریغ از یک حمایت کوچک در استان زنجان برای ورزش اول کشور!

وی با مقایسه نتایج سفرهای رئیس فدراسیون به زنجان و سایر استان‌ها اظهار داشت: در سایر استان‌ها تمام هیات‌ها بدون استثنا از طریق استانداری، شهرداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سپاه و سایر دستگاه‌ها مورد حمایت قرار گرفته و مساعدت‌های مالی و تجهیزات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

محمدی با بیان اینکه مسئولان در استان‌های دیگر قول ساخت خانه کشتی داده و امکانات متنوعی برای کشتی آن استان فراهم می‌کنند، ابراز کرد: اما نمی‌دانم چرا این امکانات در استان زنجان برای ما فراهم نمی‌شود و مسئولان به قول‌های خود عمل نمی‌کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر