logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۰۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با صدور پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کردند

نماینده-ولی-فقیه-در-استان-و-استاندار-زنجان-از-حضور-پرشور-مردم-در-انتخابات-قدردانی-کردند

با صدور پیامی مشترک؛نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش موج رسا; نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم، از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت قدردانی کردند. 

 آیت اله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیام مشترکی با تبریک انتخاب مقتدرانه دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم، از ملت ایران و شهروندان زنجانی به سبب حضور گسترده در پای صندوق های رای قدردانی کرده و بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملی در ایام پس از انتخابات تاکید کردند.  

 در این پیام آمده است؛

  بسم الله الرحمن الرحیم  برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند. "مقام معظم رهبری"  مردم فهیم و همیشه در صحنه استان زنجان همچون سایر ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای کم نظیر در عرصه سیاسی کشور آفریدند و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای، به دعوت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله العظمی خامنه ای(دامه برکاته) لبیک گفته و با استمرار راه سرخ شهیدان انقلاب اسلامی در راستای اعتلای وطن حمایت و پشتیبانی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند. 

 در شرایط حساس و خطیری که ایران اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی با آن مواجه است، یقینا حضور پرشور و حماسی مردم در عرصه تعیین سرنوشت خویش، نوید بخش روزها و سالهایی مملو از سربلندی و موفقیت می باشد.  

لازم می دانیم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای جناب آقای دکتر روحانی منتخب ملت ایران در این انتخاب، از مردم شریف ایران و به ویژه شهروندان استان زنجان که هم در ایام پیش از آغاز انتخابات، در صحنه تبلیغات و امیدآفرینی در جامعه خوش درخشیدند و هم در روز جمعه تجلی حضور خود را با شکوه به اوج رساندند تشکر و قدردانی نماییم. 

 امید است با پایان یافتن رقابت ها و از سرگیری رفاقت ها در جامعه، شاهد توسعه و بالندگی کشور و استان عزیزمان در تمامی عرصه ها باشیم.  علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  اسداله درویش امیری  استاندار زنجان//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر