logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۰۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

16 هزار بسته معیشتی طی ماه‌های شعبان و رمضان در بین نیازمندان توزیع می‌شود

16-هزار-بسته-معیشتی-طی-ماه‌های-شعبان-و-رمضان-در-بین-نیازمندان-توزیع-می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 16 هزار بسته معیشتی تدارک دیده شده که 8 هزار بسته آن قبل از عید نوروز و 8 هزار بسته دیگر نیز بعد از عید و در آستانیه ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توریع خواهد شد.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌ریزی ستاد برای ماه‌های شعبان و رمضان، توزیع 16 هزار بسته معیشتی بود که این بسته‌ها هم‌اکنون آماده شده‌اند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این بسته‌ها در سطح استان شناسایی و ثبت شده است، خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌ها از فردا و همزمان با حلول ماه شعبان‌المعظم آغاز می‌شود.

هادی‌نژاد با بیان اینکه بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی، ارزاق و مواد پروتئینی است، افزود: ارزش هرکدام از بسته‌ها 400 هزار تومان است.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه امروز (یکشنبه 24 اسفندماه) برگزار شد، گفت: این رزمایش با حضور مسئولان برگزار شد و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و همچنین استاندار زنجان از این بسته‌ها بازدید کردند.

وی با بیان اینکه قسمت اول بسته‌ها تا قبل از آغاز سال جدید توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: قسمت دوم بسته‌ها نیز بعد از عید نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر