logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۰۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

امدادرسانی هلال احمر به 463 نفر در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک زنجان

امدادرسانی-هلال-احمر-به-463-نفر-در-راه-ماندگان-ناشی-از-برف-و-کولاک-زنجان
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر به رانندگان و 463 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر زنجان، سید قاسم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در سطح استان زنجان، گردنه های صعب العبور و مسدود شدن آزادراه زنجان - قزوین، امدادگران برای خودورهای عبوری از این مسیرها امدادرسانی و اقدام به توزیع اقلام غذایی برای در راه ماندگان کردند.

وی تاکید کرد: امدادگران برای 463 سرنشین 153 خودور در جاده های استان زنجان امداد رسانی کردند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر توانستند 171 نفر را در پایگاه های امدادی ابهر، مسجد ابهر و مسجد غزال شهرستان خرم دره اسکان دهند.
موسوی تاکید کرد: امدادگران اقدام به توزیع 200 تخته پتو، 130 بسته مواد غذایی، 18 کیلو خرما برای این تعداد مسافران کنند.
وی یادآوری کرد: 12 تیم عملیاتی همراه با 34 نفر از نجاتگران هلال احمر در این امدادرسانی ها فعالیت داشته اند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هفت دستگاه آمبولانس، چهار خودروی نجات و کمک دار در این عملیات ها برای هموطنان بکارگیری شد.
موسوی خاطرنشان کرد: در طرح زمستانی هلال احمر 25 پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.
وی افزود: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود ، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
موسوی ازهموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در 24 ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر