logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۰۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون شهردار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مطالعات بازنگری خطوط اتوبوسرانی زنجان در حال انجام است

مطالعات-بازنگری-خطوط-اتوبوسرانی-زنجان-در-حال-انجام-است
معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد خطوط اتوبوسرانی این شهر با توجه به ایجاد ترافیک شدید، اصلاح شود، گفت: شهرداری، مشاوری را در این زمینه به‌کارگیری کرده و مطالعات لازم نسبت به بازنگری خطوط اتوبوسرانی در حال انجام است.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص اینکه اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر زنجان سبب ایجاد ترافیک شدید در خیابان‌های سعدی و امام(ره) شده است، اظهار داشت: اصلاح خطوط، یکی از دلایل ترافیک بوده اما یکی دیگر از دلایل ترافیک در هسته مرکزی شهر، استفاده بیش از حد مردم از خودروهای شخصی و عدم استفاده از ناوگان حمل‌نقل عمومی است.

وی در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد خطوط اتوبوسرانی شهر با توجه به ایجاد ترافیک شدید، اصلاح شود، خاطرنشان کرد: شهرداری، مشاوری را در این زمینه به‌کارگیری کرده و مطالعات لازم نسبت به بازنگری خطوط اتوبوسرانی در حال انجام است.

عباسی افزود: این مشاور در حال مطالعه جهت بازنگری طرح است تا بتواند راهکاری برای کاهش ترافیک شهر زنجان ارائه دهد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: به هر حال، اصلاح خطوط اتوبوسرانی، تصمیمی بوده که در آن زمان به صورت هیجانی گرفته و اجرا شده است.

وی با اشاره به هزینه‌های فراوان جهت آماده‌سازی زیرساخت ایستگاه‌های اتوبوس از جمله کابل نوری، چراغ و دوربین، اظهار داشت: نظر مشاور بر این بود که ایستگاه‌های فعلی، کنار گذاشته شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه 2 میلیارد تومانی برای استقرار ایستگاه‌های فعلی اتوبوس، نمی‌توان این کار را کرد و ایستگاه‌ها را کنار گذاشت.

وی ابراز کرد: بر این اساس به مشاور گفتیم که مطالعات خود را تکمیل کرده و راهکار نهایی را ارائه دهد که این مطالعات در حال اتمام بوده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر