logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۰۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

اقدامات برجسته‌ای در تامین جهیزیه نوعروسان در سراسر کشور انجام شده است

اقدامات-برجسته‌ای-در-تامین-جهیزیه-نوعروسان-در-سراسر-کشور-انجام-شده-است
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی مهمترین ماموریت سپاه پاسداران است گفت: سپاه در کنار ماموریت اصلی خود مردم یاری و مردم دوستی را نیز در سرلوحه خود قرار داده است.

به گزارش موج رسا; سردار سید‌ضیاءالدین حزنی امروز در حاشیه مراسم تویع 355 سری جهیزیه بین نوعروسان زنجانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: ایجاد امنیت پایدار در کشور یکی از مولفه‌های مهمی است که سپاه پاسداران در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در کنار این وظایف اصلی خود بحث محرومیت‌زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی را سرلوحه خود قرار داده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ابراز کرد: سپاه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، مناطق مرزی و صعب‌العبور را در اولویت‌ خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تامین جهیزیه زوج‌های جوان و کمک مومنانه مناطق مختلف کشور در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه با کمک همه نهاده‌ها از مردم و خیرین در بحث راه اندازی ازدواج آسان اقدامات خیلی خوبی را در سطح کشور انجام داده است.

سردار حزنی با بیان اینکه در این حوزه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما است که کمر طلاق در سطح کشور شکسته شده و ازدواج آسان نیز رواج یابد.

وی با بیان اینکه رواج فرزند آوری نیز از دیگر اهدافی است که دنبال می‌شود ادامه داد: در این حوزه نیز در استان زنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه جهیزیه‌هایی که در سطح استان‌ها برای زوج‌های جوان تامین شده از کالاهای تولید داخل هستند ابراز کرد: در استان زنجان نیز در حوزه تامین جهیزیه برای نوعروسان گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: این اقدامات بعد از این نیز تداوم خواهد داشت و نباید عروس و دامادی در استان زنجان داشته باشیم که در تامین جهیزیه مشکل داشته باشند.

سردار حزنی با تاکید براینکه اقداماتی که در حوزه ازدواج آسان در استان زنجان انجام شده قابل تقدیر است بیان کرد: اگر مشکلاتی که در بین مردم وجود دارد را در بین خودمان توزیع کنیم مشکلات قابل تحمل خواهد بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر