logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۰۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

سال آینده تعهد معوق نخواهیم داشت

سال-آینده-تعهد-معوق-نخواهیم-داشت
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از تخصیص بودجه دولت برای توسعه موتور سه استوانه طبق مصوبه قانون بودجه سال آینده در مجلس خبر داد و گفت: سهم حوزه تحقیق و توسعه از فروش ایران خودرو نیز از ۰.۶ درصد در سال ۹۷ به ۳.۴ درصد در سال جاری افزایش یافته و این امر می تواند مسیر توسعه را هموارتر کند.

به گزارش موج رسا;  فرشاد مقیمی در آیین تقدیر از اعضای ستاد مقابله با کرونا و رونمایی از کتاب سمفونی اتحاد، از تحقق کامل اهداف تولید در سال جهش تولید خبر داد و با اعلام تولید ۴۹۰ هزار دستگاه تا روز هفدهم اسفندماه، گفت: اوایل هفته آینده از مرز تولید نیم میلیون دستگاه خودرو عبور خواهیم کرد. 

 
وی با اشاره به این‌که تعداد تولید خودروهای مونتاژی در سبد تولیدی امسال کم تر از شش هزار دستگاه بوده، افزود: در برنامه های امسال بر تولید داخلی تمرکز کرده و توانسته ایم با همت قطعه سازان کشور، اهداف را محقق کنیم.  
 
وی با بیان این‌که ایران خودرو با عمل به تعهدات به مشتریان، نقش موثری در ایجاد آرامش و تعادل در بازار داشته، خاطرنشان کرد: در فروش های فوق العاده، تعهد معوقی نداریم و میانگین تحویل خودرو در این فروش ها را به جای ۹۰ روزه قرارداد به ۴۰ روز رسانده‌ایم.
 
مقیمی تصریح کرد:‌ در سال آینده برنامه تولید و فروش را به گونه ای پیش خواهیم برد که هیچ تعهد معوقی ایجاد نشده و خودروها به موقع تحویل مشتریان شود. 
 
وی خودروی تارا را یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ ایران خودرو در سال جهش تولید و در شرایط تحریم خواند و گفت: تعهدات ایجاد شده این خودرو به موقع و بدون تاخیر اجرا خواهد شد. 
 
مقیمی تاکید کرد:  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، تا انتهای سال ۱۴۰۰، تارا به پنج ستاره کیفی دست خواهد یافت تا این محصول بعد از دنا پلاس اتوماتیک، دومین خودروی ایرانی پنج ستاره شود. 
 
وی با بیان این‌که برای نخستین بار در کشور گیربکسی تولید شده که تمام مراحل طراحی و مهندسی آن توسط مهندسان داخلی کشور شکل گرفته، گفت: به زودی نیز گیربکس AMT نیمه اتوماتیک، که در حال حاضر بر روی خودروی سمند جانمایی شده و مراحل تست آن سپری می شود، به سبد خدمات و محصولات گروه صنعتی ایران خودرو افزوده خواهد شد.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که طراحی و نمونه سازی موتور سه استوانه نیز یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رود، گفت: به دست توانمند جوانان خلاق کشور آینده روشنی برای صنعت خودرو رقم خواهیم زد. 
 
وی ضمن قدردانی از همت، تلاش و جهاد کارکنان ستاد مقابله با کرونای ایران خودرو گفت: ستاد مقابله با کرونا با ایجاد محیط کار امن برای کارکنان و خانواده های آنان سبب شدند تا کارکنان با خیالی آسوده بتوانند در سنگر تولید به فعالیت خود ادامه دهند. 
 /فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر