logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۰۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

افتتاح پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین قبل از خرداد 1400 امکان پذیر نیست

افتتاح-پروژه-دو-خطه-کردن-راه-آهن-زنجان-قزوین-قبل-از-خرداد-1400-امکان-پذیر-نیست
معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین به صورت مستمر رصد می‌شود گفت: افتتاح این پروژه قبل از خردادماه سال آینده حتی در صورت تامین اعتبار امکان‌پذیر نیست.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان زنجان است که به جد پیگیری می‌کنیم تا به اتمام برسد.

وی با تاکید براینکه به صورت مرتب این پروژه مورد بازدید قرار می‌گیرد تصریح کرد: سه شرکت در حوزه استان زنجان مشغول بکار هستند و کارهای هر سه شرکت به صورت مستمر رصد می‌شود.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار زنجان ابراز کرد: کارهای اجرای پروژه براساس زمانبدی جلو می‌رود.

وی با تاکید براینکه یکی از پروژه ها کمی از زمانبندی تعیین شده عقب است ادامه داد: تمهیدات لازم برای جبران عقب ماندگی شرکت مورد نظر در دست اقدام است.

سلطانی خاطرنشان کرد: اگر اجرای پروژه‌ با همین روال ادامه داشته باشد و تزریقات مالی هم تداوم یابد پروژه در موعد مورد نظر به پایان می‌رسد.

وی افزود: براساس برآوردهایی که داشتیم این پروژه تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: اگر بودجه این پروژه به صورت منظم هم تامین شود از نظر فنی تا قبل از خردادماه قابل افتتاح نخواهد بود.

به گزارش موج رسا طبق اعلام مدیرکل راه آهن شمالغرب پروزه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین قرار بود تا پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر