logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۰۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان:

دستورالعملی نسبت به تعطیلی پارک‌ها در عید نوروز دریافت نکردیم

دستورالعملی-نسبت-به-تعطیلی-پارک‌ها-در-عید-نوروز-دریافت-نکردیم
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: دستورالعملی نسبت به تعطیلی پارک‌ها در عید نوروز دریافت نکردیم.

محسن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به آغاز فصل کاری فضای سبز اظهار داشت: فعالیت‌های فضای سبز با همان نیروهای سال گذشته آغاز شده و فعلاً نیروی جدیدی جذب نشده است.

وی با اشاره به فعالیت این سازمان در 2 حوزه خاطرنشان کرد: در حوزه سیما و منظر با زیباسازی و فضاسازی و در حوزه فضای سبز نیز با گل‌کاری و درختکاری در سطح معابر به استقبال سال جدید می‌رویم.

قربانی افزود: طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌ها بیش از 40 هزار جعبه گل فصلی در سطح شهر زنجان کاشته می‌شود و بیش از 20 اِلمان نوروزی در اقصی نقاط شهر، مستقر خواهند شد تا به استقبال عید سعید نوروز برویم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: با توجه به شرایط حاکم و اینکه بیش از یک سال است که نشاط و شادابی جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفته، شهر را با تمام توان فضاسازی کرده و به استقبال از نوروز 1400 می‌رویم.

وی در خصوص باز بودن پارک‌ها اظهار داشت: ستاد کرونا دستورالعملی مبنی بر تعطیلی پارک‌ها صادر نکرده و هم‌اکنون پارک‌های سطح شهر دایر هستند.

قربانی در خصوص دایر بودن نمازخانه و سرویس‌های سرویس بهداشتی پارک‌هایی مانند گلستان و ملت نیز خاطرنشان کرد: سرویس بهداشتی پارک‌ها نیز دایر بوده و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به دایر یا تعطیل بودن پارک‌ها در عید نوروز با توجه به ممنوعیت سفرها گفت: در این خصوص تاکنون هیچ دستورالعمل رسمی به شهرداری واصل نشده است.

قربانی با بیان اینکه در خصوص فعالیت پارک‌ها طبق دستورالعمل ستاد کرونا عمل خواهیم کرد، تصریح کرد: هرچه ستاد کرونا اعلام کند، پایبند بوده و طبق آن عمل خواهیم کرد اما تاکنون دستورالعملی واصل نشده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر