logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۰۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

استفاده از جوش شیرین فقط برای رومال بربری‌ها مجاز است

استفاده-از-جوش-شیرین-فقط-برای-رومال-بربری‌ها-مجاز-است
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ واحد نانوایی، حق استفاده از جوش شیرین برای خمیر نان ندارد، گفت: استفاده از جوش شیرین فقط به مقدار کم و آن هم برای رومال بربری‌ها جهت جلوگیری از سوختن بربری در داخل تنور، مجاز است.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تعدادی از نانوایان جهت تامین نان مورد نیاز مردم بیش از 2 ماه است که به صورت 2 شیفته فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌های 2 شیفته کماکان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سهمیه آرد نانوایی‌ها همان سهمیه قبلی بوده و افزایش نیافته است ضمن اینکه کمبودی در تامین آرد وجود ندارد.

الماسی با تاکید بر اینکه هیچ واحد نانوایی، حق استفاده از جوش شیرین برای خمیر نان ندارد، گفت: استفاده از جوش شیرین فقط به مقدار کم و آن هم برای رومال بربری‌ها جهت جلوگیری از سوختن بربری در داخل تنور، مجاز است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه چانه بربری هنگام ورود به داخل تنور احتمال دارد بسوزد، اظهار داشت: به همین دلیل جهت جلوگیری از سوختن نان بربری، استفاده از جوش شیرین به مقدار خیلی کم برای رومال بربری مجاز بوده و در جای دیگر نمی‌توانند استفاده کنند.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: هیچ واحد نانوایی طی ماه‌های اخیر، پلمب نشده اما تعدادی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا عدم رعایت وزن چانه‌ها توسط بازرسی سازمان صمت به نهادهای مربوطه معرفی شده‌اند.

الماسی با بیان اینکه نانوایی‌ها در تعطیلات عید سهید نوروز نیز به صورت شیفتی فعال خواهند بود و نگرانی بابت تامین نان وجود ندارد، افزود: نانوایی‌ها برای عید نوروز، شیفت‌بندی خواهند شد که لیست آن‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر