logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۰۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

20 درصد مدارس روستایی استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل نیستند

20-درصد-مدارس-روستایی-استان-زنجان-به-شبکه-ملی-اطلاعات-متصل-نیستند
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 20 درصد مدارس روستایی استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل نیستند.

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 100 درصد مدارس شهری استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه در مدارس روستایی 80 درصد مدارس به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند، افزود: 20 درصد مدارس دسترسی لازم را به این شبکه ندارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 140 مدرسه در مناطق روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال متصل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات در راستای تامین زیرساخت‌های هوشمند سازی مدارس انجام شده است که تا کنون آثار مطلوبی را داشته است.

مظفری ادامه داد: اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات موجب ارائه مطلوب به دانش‌آموزان شده و توسعه آموزشی را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم از دستاوردهای لازم برای توسعه دولت الکترونیک است که مدارس از منافع آن بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر وضعیت اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات بهتر شده و تنها 20 درصد مدارس از این اتصال برخوردار نیستند که تلاش می‌شود این امر نیز محقق شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر