logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۰۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

«خندوانه» از عید مبعث به آنتن می‌رسد

«خندوانه»-از-عید-مبعث-به-آنتن-می‌رسد
محمد احسانی مدیر شبکه «نسیم» ضمن اعلام آغاز پخش «خندوانه» از چهارشنبه این هفته، از پخش قسمت ویژه «دورهمی» با حضور احسان علیخانی در روز ۳۰ اسفند و بعد از سال تحویل خبر داد.

به گزارش موج رسا; محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه جمعی از مدیران این شبکه از پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه از جمله «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» بازدید کرد.

احسانی در بخشی از بازدید روز گذشته درباره زمان پخش سری جدید برنامه «خندوانه» گفت: تاکنون چند قسمت از برنامه «خندوانه» ضبط شده است و قسمت اول این برنامه از چهارشنبه ۲۰ اسفند روی آنتن می‌رود و به صورت هفتگی ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین درباره زمان پخش قسمت آخر «دورهمی» نیز عنوان کرد: فصل چهارم «دورهمی» به پایان رسیده است با این حال قسمت آخر این مجموعه که احسان علیخانی مهمان آن است روز عید یعنی ۳۰ اسفندماه پخش می‌شود و بعد از تحویل سال روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه نسیم درباره رعایت پروتکل‌ها در برنامه‌هایی که تماشاگر دارند مثل «خندوانه» توضیح داد: تماشاگران ماسک دارند و پروتکل‌ها رعایت می‌شود من قسمت اول برنامه را هم دیده‌ام و برنامه خوبی شده است. در این فصل خنداننده شو را هم داریم.

احسانی در پایان درباره فیلم‌های شبکه نمایش در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز عنوان کرد: در شبکه نمایش فیلم‌های خوبی از طرف اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل صداوسیما تهیه شده است. ۱۵ فیلم جدید داریم که از کشورهای مختلف است. همچنین بخش ویژه فیلم‌های نوستالژیک ایرانی هر روز ساعت ۱۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر