logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۰۰۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

همه باید برای برگزاری باشکوه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان همت کنند

همه-باید-برای-برگزاری-باشکوه-کنگره-۳۵۳۵-شهید-استان-زنجان-همت-کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هر کس هر کاری بتواند باید برای رونق، شکوه و ماندگاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انجام دهد تا به عنوان فرهنگ شهادت، جهاد و ایثار برای نسل‌های آینده باقی بماند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی، در جلسه ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: گزارش‌های خوبی ارائه که باید تا زمان برگزاری کنگره ادامه یابد.

 وی با بیان اینکه همه افراد جامعه مدیون شهدا هستند، افزود: چه کسانی که دیروز رزمنده بودند، چه کسانی که در دوران دفاع مقدس سنشان اقتضا نمی‌کرد و چه کسانی که در آن دوران نبودند، مدیون شهدا هستند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:"زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" باید یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: اگر پیام رسانان حادثه کربلا نبودند شاید دشمن این واقعه را در دشت کربلا خاک می‌کرد و مسیر تاریخ عوض می‌شد.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند" عاشورا یک روز بود و ۱۴۰۰ سال اسلام را بیمه کرد  هشت سال دوران دفاع مقدس نیز حداقل ۸۰۰ سال باید انقلاب بیمه کند.

وی تصریح کرد: هر کس هر کاری بتواند باید برای رونق، شکوه و ماندگاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انجام دهد تا به عنوان فرهنگ شهادت، جهاد و ایثار برای نسل‌های آینده باقی بماند.

 امام جمعه زنجان بیان داشت: امروز تکلیف داریم از کوچکترین تا ماندگارترین کار را برای برگزاری کنگره شهدای استان انجام دهیم.

استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه برضرورت عملیاتی و ورود جدی برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تاکید کرد و گفت: برگزاری کنگره نباید تنها توصیفی باشد بلکه باید به دنبال کار عملیاتی بود.

فتح‌الله حقیقی با اشاره به دیدار خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: سفر کاری فردا فقط به منظور برگزاری مطلوب کنگره شهدای استان انجام می‌شود.

وی گفت: باید زمان اجرای فعالیت‌ها مشخص و در زمان معین فعالیت‌های کنگره برگزار شود که باید هر کس به وظایف خود عمل کند‌

این مسئول تصریح کرد: وظایف مشخص دستگاهی، ملی و مسئولان اجرایی باید زمانبندی شده و چک لیستی تهیه و برنامه‌ها اجرایی شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: کمیته مشارکت به کمیته‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اضافه شده و پیگیری امور انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر